خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

پیتر چک: استقبال هواداران چلسی شگفت انگیز بود

پیتر چک: استقبال هواداران چلسی شگفت انگیز بود
سنگربان محبوب هواداران چلسی پس از ترک استمفوردبریج برای اولین بار به خانه اصلی خود در روز شنبه و در جریان بازی مقابل چلسی بازگشت و عنوان کرد که احترام و استقبال هواداران چلسی شگفت انگیز بود. چک برای اولین بار پس از ۱۱ سال به عنوان رقیب به استمفوردبریج آمد و استقبال خوبی را از طرفداران چلسی دریافت کرد.

چک عنوان نمود: “این وضعیت برای من جدید بود اما من روی بازی تمرکز داشتم. من پذیرایی خوب و استقبال بزرگی را از هواداران چلسی دریافت کردم که شگفت انگیز بود و من می خواهم که از آن ها تشکر کنم.”
اما با این حال پیتر چک موفق نشد تا در این بازی کلین شیت کند تا رکورد کلین شیت لیگ جزیره را در استمفوردبریج به نام خود ثبت نماید. کورت زوما مدافع جوان فرانسوی چلسی و ادن هازارد با دو گلی که به ثمر رساندنن چلسی را در این دربی سنگین پیروز بازی کردند و چک را در ثبت رکوردش ناکام گذاشتند اما سنگربان محبوب استمفوردبریج به زودی این رکورد ارزشمند را به نام خود ثبت خواهد کرد.

پیتر چک در خصوص باخت عنوان کرد: “شما به اینجا می آیید تا بازی کنید و می خواهید که یک مسابقه فوتبال را پیروز شوید. ما برنده نشدیم و این ناامید کننده است. من به اینجا بازگشتم و امیدوار بودم که بتوانم یک نتیجه خوب برای تیم جدیدم به دست آورم. ما برای این بازی آماده شده بودیم اما پیروز نشدیم.
نکته جالب و برجسته این بازی برای من حمایتی بود که از سوی هواداران چلسی دریافت کرد که واقعا شگفت انگیز بود. من می خواهم از همه آن ها تشکر کنم اما بدیهی است که دوست داشتم که این بازی را به نفع خود تمام کنم. ما بدون امتیاز به خانه بر می گردیم که ناامید کننده است.”

برچسب‌ها: پیتر چک چلسی آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

577 چل تهران سی1394/06/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi