خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

هنوز شور و شوق یک کودک را دارم؛ باید نیمه پر لیوان را ببینیم

هنوز شور و شوق یک کودک را دارم؛ باید نیمه پر لیوان را ببینیم
مدافع یوونتوس می گوید هنوز هم مانند یک بچه از فوتبال بازی کردن لذت می برد.

جورجو کیه لینی معتقد است باید در مورد عملکرد یوونتوس در فصل جاری، نیمه پر لیوان را دید.

به گزارش طرفداری و به نقل از DAZN، شب گذشته، یوونتوس و میلان در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته سری آ مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید. این نتیجه برای هیچ یک از دو تیم که نیاز زیادی به برد داشتند مفید نبود. با این حال جورجو کیه لینی، کاپیتان بانوی پیر سعی دارد نیمه پر لیوان را ببیند. او در گفتگو با DAZN در مورد دیدار دیشب گفت:

همیشه تفکری مثبت دارم و سعی می کنم نیمه پر لیوان را ببینم. مشخصا ترجیح می دادم برنده شویم اما مسابقه متعادلی بود و هر دو تیم برای برد تلاش کردند. از شروع فصل پیشرفت خوبی کرده ایم و حالا قوی تر از قبل هستیم. باعث ناراحتی است چون پیروزی کمک زیادی به ما می کرد اما در مسیر درستی هستیم و چهار ماه مهم در پیش است. باید به راهمان ادامه دهیم. به نظرم در بازی خوانی پیشرفت کرده ایم و در طول 95 دقیقه یک تیم هستیم اما در مقابل دروازه اندکی کم آوردیم. با این حال شاهد یوونتوس خوبی هستیم و در یک ماه و نیم اخیر خیلی خوب کار کرده ایم.
کاپیتان یووه در مورد لذت بردنش از بازی با وجود سن بالایش گفت:

هنوز هیجان یک بچه را دارم و از فوتبال لذت می برم. این می توانست آخرین بازی من در سن سیرو یا کلا دوران بازی من باشد. با توجه به سنم باید از هر روزم لذت ببرم. تمرین کردن با بازیکنان جوان به من انرژی می دهد و از آن تغذیه می کنم.

چمن ورزشگاه در دیدار دیشب شرایط خوبی نداشت. کیه لینی در این باره می گوید:

زمین همینی بود که دیدید و تیم های باید با آن کنار بیایند. اینزاگی هم دیروز از شرایط زمین گلایه کرد. انجام دو بازی پشت سر هم در دو روز آن هم در زمستان ایده خوبی نیست. سن سیرو یکی از زیباترین استادیوم های ایتالیا است و باید زمینی داشته باشد که بتوان در آن مسابقه داد.

برچسب‌ها: یوونتوس کیه لینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 Esteghlal Fc‌1400/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi