خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

کیه لینی: بهترین تیم ایتالیا را شکست دادیم

کیه لینی: بهترین تیم ایتالیا را شکست دادیم
کاپیتان یوونتوس گفت فصل یوونتوس فاجعه نبوده اما آن ها با نداشتن ثبات، شایسته حضور در همین رتبه از جدول هستند.

در هفته سی و هفتم سری آ، یوونتوس در دیداری جذاب 3-2 اینتر را شکست داد تا همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بماند. جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس که علی رغم نمایش خوبش در این دیدار، یک گل به خودی زد و البته اعتراضات زیادی به داور داشت، در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

مقابل بهترین تیم ایتالیا، یک برد شیرین کسب کردیم. ما مثل یک تیم بازی کردیم، کاری که در طول این فصل خیلی انجامش ندادیم. به بازیکنان اینتر هم در تونل رختکن تبریک گفتیم. تصمیمات داوری؟ نمی توانم آن چه که در فکرم است را به زبان بیاورم. همه در زمین، وضعیت را به شکل متفاوتی دیدند. ما چیزی را ندزدیدیم. نمی دانم این نتیجه برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا کافی است یا نه اما تا پایان تلاش می کنیم. ما چهارشنبه شب فینال کوپا ایتالیا را در پیش داریم و از اهمیت این جام آگاهیم. ما اکنون شایسته جایگاه کنونی مان هستیم و برخلاف آتالانتا، لایق این نبودیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را زودتر کسب کنیم. ما این فصل هرگز سه بازی متوالی را نبردیم. این فصل فاجعه نبود اما ثبات هم نداشتیم. همیشه با پیرلو رابطه خوبی داشته ام و به نقش های یکدیگر احترام می گذاریم. تمدید قرارداد؟ هنوز صحبت درباره اش زود است. در پایان هفته آینده باید ببینیم چه می شود.

برچسب‌ها: کیه لینی یوونتوس اینترمیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 Juventusfc1400/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi