خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

اوکراینی ها رقبای سرسختی هستند

اوکراینی ها رقبای سرسختی هستند
یوونتوس خود را اماده مصاف برابر دیناموکیف کرده، حریفی سرسخت که می تواند در خانه خطرساز شود.
آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی را تجربه می کند
به نقل از وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از بازی با دینامو کیف و یوونتوس به صحبت پرداخت:

شروع با پیروزی در لیگ قهرمانان ضروری است
من آرام و خونسرد هستم چون برای بازی کردن دیگر استرس ندارم و احساساتم را باید به بازیکنان منتقل کنم. منتظر فرا رسیدن اولین بازی ام در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی هستم. در مسابقات لیگ قهرمانان، شروع کار با پیروزی ضروری است و می دانیم که باید چه کاری انجام دهیم.
عصبانیت دیبالا؟ او سه ماه است که بازی نکرده!
با پائولو دیبالا مثل سایر بازیکنان صحبت کرده ام و او در دسترس است. پائولو از بازی نکردن مقابل کروتونه کمی عصبانی بود اما باید به خاطر داشت که او سه ماه است که بازی نکرده است. دیبالا پس از ده روز عدم فعالیت در تیم ملی آرژانتین به یوونتوس اضافه شده است. می خواستم برای بازی با کروتونه چند دقیقه به او میدان دهم اما ده نفره شدیم. دیبالا بازیکن مهمی برای یوونتوس است اما متاسفانه او از نظر بدنی آماده نبود.کریستیانو رونالدو را در اختیار نداریم اما بازیکنان دیگری را داریم که می توانند در پست رونالدو بازی کنند، مثل موراتا در بازی با کروتونه. در خصوص بقیه اعضای خط حمله، فردا تصمیم خواهم گرفت. تمرینات فردا؟ بازیکنان مناسبی برای یک بازی عالی در اختیار داریم. مشکلی برای انتخاب بازیکنانم ندارم. آرون رمزی وضعیت بهتری دارد. او طی دو روز گذشته با تیم تمرین کرده و امیدواریم او را برای بازی در دسترس داشته باشیم.
لوچسکو یک سرمربی کارکشته است
لوچسکو، سرمربی دیناموکیف یک سرمربی متخصص و کارکشته است. لوچسکو را خوب می شناسم، او بود که در 15 سالگی مرا به تیم اصلی برشا آورد و در 16 سالگی به من میدان داد. هر دوی ما سعی خواهیم داشت به بهترین نحو در این بازی ظاهر شویم. سعی می کنم لوچسکو را به دردسر بیندازم.
یوونتوس برای قهرمانی در تمام مسابقات بازی می کند
هرگز نگفته ام که حتما اسکودتو را خواهیم برد اما ما تیمی هستیم که برای پیروزی ساخته شده است. ما برای کسب پیروزی و قهرمانی در تمام مسابقات بازی می کنیم و تا پایان مبارزه خواهیم کرد. درست است که مقابل رم و کروتونه امتیاز از دست دادیم اما ما تیمی هستیم که تحت بازسازی است و باید خوب کار کنیم.
------------------------------------------------------------------------------------------------
کیه لینی هم در ادامه افزود :
سال های می گذرند و بازیکنان تغییر می کنند اما هدف و خصوصیات همیشه یکی ست، بهتر شدن و بهتر شدن و در نهایت همیشه برنده شدن در تمام شرایط و تمام رقابت ها. باید تا جایی که ممکن است کمتر اشتباه کرد، تفاوت زیادی میان گذشته و حال نیست، با احترام به گذشته و فصل های قبل باید در این فصل بهتر باشیم. اینکه زمان زیادی نیست در کنار هم تمرین می کنیم و تمام تیم در کنار هم هست می تواند کمی مشکل ساز باشد اما باید زمان بگذرد هر چند که دادن زمان هم چندان راحت نیست، باید در این فرصت رشد کنیم و بهتر شدن خود را نمایان سازیم. رسیدن به برتری و به دست اوردن نتایج دلخواه هدف ماست. اینکه چه زمان نیاز است تا تیم به ریتم اصلی برسد و این تیم را شاهد باشیم نمی دانم اما فردا بازی سخت و مهم ست. ما هر فصل با این هدف که برنده شویم لیگ را شروع می کنیم و بعد بستگی به نمایش و عملکرد دارد که چه جایگاهی را به دست بیاوری.

اما رقیب اوکراینی

نتایج مان گویاست اما تیم های این کشور همیشه رقیبی سرسخت بودند و بسیار قدرتمند. امیدوارم که از بازی فردا در اینده خاطره خوشی به یاد بیاوریم.

برچسب‌ها: یوونتوس آندرا پیرلو کیه لینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

76 Juventusfc1399/07/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi