خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

گفت و گوی ناگلزمان پس از پیروزی شیرین مقابل هرتابرلین

گفت و گوی ناگلزمان پس از پیروزی شیرین مقابل هرتابرلین
در نهایت، گلی که دریافت کردیم بیشتر از موقعیت هایی که از دست دادیم من را آزار داد. هرتا فقط یک موقعیت بزرگ داشت، در غیر این صورت در مقابل همه چیز خوب دفاع کردیم. گل کاملاً اجتناب پذیری بود.

من از بازی خیلی راضی هستم. بازیکنان ما در کانتر پرسینگ خیلی تیز بودند. در نیمه دوم هرتا کمی بهتر بازی کرد. در مجموع، ما شایسته این پیروزی بودیم و یک بازی خوب از سوی ماست.

ناگلزمن در مورد کیمیچ در پست هافبک: مهم است که یک شماره ۶ داشته باشید که می خواهد توپ را در اختیار داشته باشد و با آن امنیت را تأمین کند. او در عقب چند توپ فوق العاده را بازی کرد.

ناگلزمن به خاطر گل از اوپامکانو انتقاد می کند: این کاملاً قابل اجتناب بود. چرا مستقیم توپ را بازی می کنید؟ اگر الان ۹۵ کیلو بودم و خیلی سریع بودم یک یا دو متر دیگر توپ را کنترل می کردم و می دیدیم چه اتفاقی خواهد افتاد. در یک مرحله یووتیچ باید دروازه بان را پرس می کرد و شما می توانید به هم تیمی خود پاس بدهید. بازی مستقیم توپ که از پشت سر شما خارج می شود... همیشه دشوار است. من از طرفداران بزرگ انجام کارها با کنترل هستم، پرس زیادی وجود نداشت. فقط توپ را بگذارید و ببینید حریف شما چه کاری انجام خواهد داد. نتیجه ۰-۴ بود، شما می توانید با کنترل بیشتری بازی کنید. اینگونه نیست که دنبال نتیجه بدویم. خیلی غیر ضروری بود‌. ما می توانستیم از آن اجتناب کنیم زیرا مانو هم می خواهد کلین شیت کند و از این بابت ناراحت بود.

برچسب‌ها: جولیان ناگلزمان بایرن مونیخ هرتابرلین پیروزی پرگل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

99 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi