خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,277

صحبت های اولی هوینس درباره اتفاقات اخیر باشگاه

صحبت های اولی هوینس درباره اتفاقات اخیر باشگاه
هوینس در مورد ناگلزمان: من همیشه شگفت زده هستم که این پسر جوان در حال حاضر خیلی بالغ است و خارج از چارچوب فکر می کند. همه ما می توانیم خود را خوش شانس بدانیم که او را داریم، اما همچنین باید تأکید کنیم که هانسی فلیک نیز کار خیلی خوبی در اینجا انجام داد.

به نظرم بازی مقابل گلادباخ در شرایط غیر معمولی برگزار شد. باید با بچه های ۱۶ ساله روی نیمکت بازی می کردیم. این هرگز اتفاق نیفتاده است. اما با بازی که تیم در کلن انجام داد مستقیماً با جولیان ناگلزمان تماس گرفتم و به او گفتم که آن را دوست داشتم. مسلط و عالی بود.

تا الان یک فصل فوق العاده را سپری کرده ایم و فوتبال خیلی جذاب و هجومی بازی می کنیم. متأسفم که هواداران فقط از خانه می توانند آن را ببینند. عملکرد تیم در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خاص بود.

هوینس در مورد مدعیان لیگ قهرمانان اروپا: تیم های خوب زیادی وجود دارد. چلسی، لیورپول و منچسترسیتی قدرتمند هستند. برنده بازی رئال مقابل پاریس هم جزو مدعیان خواهد بود. فرم روز بازی تعیین کننده است (وضعیت تیم در روز بازی). اما در یک روز خوب می توانیم همه را شکست دهیم

برچسب‌ها: اولی هوینس بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا جولیان ناگلزمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

132 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi