خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

آزمون به لیون می پیوندد/ مهاجم تیم ملی فرانسه جایگزین سردار

آزمون به لیون می پیوندد/ مهاجم تیم ملی فرانسه جایگزین سردار
مهاجم فرانسوی مونشن گلادباخ هدف زنیت برای تقویت خط حمله‌اش است

زنیت می‌داند که دیر یا زود، سردار آزمون را از دست خواهد داد و از همین حالا برنامه‌ریزی جهت جذب جانشین برای او را آغاز کرده است.

مستر90 | قرارداد سردار آزمون، مهاجم 27 ساله ایرانی زنیت در تابستان 2022 با این باشگاه به پایان می‌رسد و قصد تمدید قراردادش را ندارد. باشگاه‌های لیون فرانسه و نیوکاسل به صورت جدی وضعیت سردار آزمون را بررسی می‌کنند اما زنیت به آن‌ها اطلاع داده اگر نتواند جانشینی پیدا کند، آزمون را در ژانویه نخواهد فروخت. به گزارش فابریتزیو رومانو، زنیت چند روز پس از جذب ایوان سرگیف به عنوان جانشین آرتم زیوبا در فصل آینده، اقداماتی برای جذب مهاجمی جدید را آغاز کرده است. زنیت برای به خدمت‌گیری آلاسانه پلئا، مهاجم 28 ساله مونشن گلادباخ و تیم ملی فرانسه، وارد عمل شده و اطلاعاتی را از مونشن گلادباخ خواسته است. نیوکاسل نیز که پس از جذب کریس وود به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است، پس از ناکامی در جذب دوان زاپاتا از آتالانتا، گزینه خرید پلئا را بررسی می‌کند.

در صورتی که زنیت بتواند در همین ژانویه آلاسانه پلئا را بخرد، آن‌ها به احتمال فراوان مخالفتی با فروش سردار آزمون در این ژانویه نخواهند داشت. این می‌تواند خبر خوبی برای باشگاه‌های لیون و نیوکاسل باشد.

برچسب‌ها: آلاسانه پلئا لیون اخبار لیون مونشن گلادباخ سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 Sporties_fa@1400/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi