خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

باشگاه فرانسوی پیشنهادش را برای جذب سردار آزمون افزایش داد

باشگاه فرانسوی پیشنهادش را برای جذب سردار آزمون افزایش داد
به گزارش مستر90، پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه عصر امروز (دوشنبه) خبر داد؛ باشگاه لیون فرانسه که برای به خدمت گرفتن سردار آزمون از زنیت سن‌پترزبورگ مصمم است، پیشنهاد خود به این باشگاه روسی بابت جذب این مهاجم ایرانی را به ۴ میلیون یورو افزایش داد، این در حالی است که زنیت برای فروش ستاره گلزن خود در ماه ژانویه ۵ میلیون یورو می‌خواهد. لیون پیش از این پیشنهادی سه میلیون یورویی به زنیت داده بود.

آزمون ۲۷ ساله که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه زنیت در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به شدت مورد توجه لیون قرار دارد. او اخیراً خبر توافق شخصی‌اش با این باشگاه فرانسوی را تکذیب کرده بود.

پیتر بُس سرمربی هلندی لیون شب گذشته در اظهارنظری رسمی ضمن تأیید علاقه‌مندی این باشگاه به جذب مهاجم ۲۷ ساله زنیت سن‌پترزبورگ به رسانه‌ «آمازون پرایم» گفته بود: آیا لیون، آزمون را جذب خواهد کرد؟ امیدوارم این اتفاق بیفتد اما نمی‌دانیم چه خواهد شد. این موضوع به من بستگی ندارد.

آزمون که این فصل رکورد ۱۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده، از سال ۲۰۱۹ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ثبت ۲۳ پاس‌گل شده است.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه سردار آزمون لیون اخبار لیون زنیت سنت پترزبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

66 Sporties_fa@1400/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi