خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

فوری؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به لیگ فرانسه

فوری؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به لیگ فرانسه
سردار آزمون پس از سال‌ها درخشش در فوتبال روسیه، زنیت را ترک خواهد کرد تا به لیون فرانسه بپیوندد؛ این انتقال قرار است همین ژانویه 2022 انجام شود.

مستر90 | به گزارش اکیپ، پیتر بوش سرمربی هلندی لیون فرانسه به خواسته اش می رسد چرا که قرار است یک خرید مهم در خط حمله این تیم در ژانویه انجام شود. لیون که مدت ها پیگیر وضعیت جذب سردار آزمون بود، بالاخره می تواند این ستاره خط حمله تیم ملی ایران را به خدمت گیرد. لیون که هفته ها پیش با سردار آزمون برای امضای قراردادی چهار ساله به توافق شخصی رسیده بود، حالا با زنیت هم برای به خدمت گیری این مهاجم 26 ساله به توافق اولیه رسیده است. لیون تلاش می کند زنیت را با پیشنهادی 3 میلیون یورویی متقاعد کند تا در همین ژانویه سردار آزمون را بفروشد اما اگر تیم روس راضی نشود، آزمون در تابستان با انتقالی آزاد به لیون منتقل می شود.

در تابستان هم سردار آزمون در آستانه انتقالی 15 میلیون یورویی به لیون قرار داشت اما زنیت ناگهان از توافق منصرف شد و این مهاجم ایرانی در روسیه ماند.

برچسب‌ها: لیون اخبار لیون سردار آزمون فرانسه لیگ فرانسه زنیت سنت پترزبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

41 Lovemorgh1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi