خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

بنزما: من از زیدان دریبل زدن را یاد گرفتم

بنزما: من از زیدان دریبل زدن را یاد گرفتم
کریم بنزما بالاتر از کیلیان امباپه، از طرف فرانس فوتبال به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شد.

به گزارش مستر90، حال کریم بنزما در مصاحبه با فرانس فوتبال در مورد مسائلی همچون شیوه هواداری در فوتبال امروز، الگو هایش و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است. کریم بنزما در جواب سوال اینکه آیا اکنون از شما کاملا تمجید می شود، گفت:

در حال حاضر افراد بسیار بیشتری از من تمجید می کنند. اما جدای از آمار و زدن گل های بیشتر، نمی بینم که در طرز بازی ام تغییری ایجاد کرده باشم. مدت هاست که می دانم چگونه این کار ها را انجام دهم و همیشه انجامشان داده ام.
کریم بنزما از شیوه هواداری امروزی فوتبال انتقاد می کند. او گفت:

ما دیگر مانند گذشته فوتبال را نگاه نمی کنیم. در رسانه ها اجتماعی و در تلفن هایمان می توانیم همه چیز را دنبال کنیم و فقط گل ها را نگاه می کنیم، دیگر این زحمت را به خود نمی دهیم که ببینیم یک بازیکن در طول بازی در زمین چه کار هایی می کند، فقط اینکه چه کسی گل زده است، برایمان مهم شده است. این مورد قبلا نیز برای من اتفاق افتاده است که گفته می شد خوب بازی نمی کنم، اما اکنون که گل های بیشتری را به ثمر می رسانم، بهتر دیده می شوم. من این را دوست ندارم اما در آینده بیشتر و بیشتر فوتبال به این سو خواهد رفت . به ورزشی تبدیل خواهد شد که در آن تنها به آمار نگاه می کنیم. شما باید خود را با این شرایط تطبیق دهید و من به خوبی با آن سازگار شده ام.
بنزما در جواب سوال اینکه آیا خود را بازیکنی منحصر به فرد می دانید، گفت:

بله، من می توانم چنین چیزی را بگویم. من مثل یک شماره 9 که فقط در محوطه جریمه می ماند، نیستم. اما می دانم چگونه این کار را انجام دهم. من می دانم که چگونه همه کاری را انجام دهم. این نتیجه تمرین زیاد است. این خیلی منحصر به فرد است.
بنزما در جواب سوال اینکه برخی شما را ترکیبی بین زیدان و رونالدو نازاریو می ببیند گفت:

من چیز های زیادی از این 2 بازیکن یاد گرفتم، برای مثال از زیرو کنترل توپش را، همچنین او می دانست که دقیقا چه زمانی باید پاس بدهد یا دریبل کند. از رونالدو نیز بیشتر ریسک پذیری اش، دریبل زدن ها و گل هایش را به یاد دارم.
بنزما در جواب سوال اینکه از بازی در کنار کدام بازیکنان بیشترین لذت را برده است، گفت:

کریستیانو رونالدو، مسوت اوزیل، جونینیو، فرد و زیزو در تمرینات. بازیکنان تکنیکی فوتبال همین گونه هستند. تو آن ها را صدا می زنی، به تو توپ را می دهند و تو آن را به او بر می گردانی و به همین صورت ادامه پیدا می کند.

برچسب‌ها: کریم بنزما زین الدین زیدان فرانسه تیم ملی فرانسه رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

135 Sporties_fa@1400/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi