خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

تورام: زیدان رهبری باهوش است

تورام: زیدان رهبری باهوش است
لیلیان تورام، یکی از بهترین مدافعان نسل گذشته بارسلونا، در خصوص تقابل حساس رئال مادرید و PSG صحبت کرده است.

PSG سه شنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان رئال مادرید است.

مستر90 | لیلیان تورام، مدافع فرانسوی سابق دنیای فوتبال در مصاحبه ای با مارکـا گفت:

اگر این مسابقه یک مدعی داشته باشد، فکر می کنم آن هم PSG است. وقتی شما در تیم خود مسی، امباپه و نیمار را دارید، به نظرم خیلی خیلی سخت است که بازی را واگذار یا حتی مساوی کنید، چون آنها بهترین بازیکنان دنیا هستند.

نتیجه منطقی این است که وقتی چنین بازیکنانی دارید، پیروز شوید. مسی تفاوت بزرگی ایجاد می کند، درست است؟ بعد از آن شما یکی از بهترین دروازه بان های دنیا را در اختیار دارید، مارکینیوش که یکی از بهترین مدافعان مرکزی دنیاست، کیمپمبه هم آنجاست که یک ملی پوش محسوب می شود. بنابراین فکر می کنم اگر یک مدعی وجود داشته باشد، آن هم PSG است. باید واقعیت ها را به مردم یادآوری کرد تا دست از دروغگویی بردارند.
PSG باشگاه بزرگی است، آنها دو سال پیش در فینال رقابت ها بازی کرده اند، غیرمنصفانه است که از باشگاهی که تاریخچه رئال مادرید یا بایرن مونیخ یا المپیک مارسی را ندارد، انتظار داشته باشید به این سرعت رشد کنند.

موفقیت زیدان در دنیای مربیگری

زیدان شگفت زده ام نکرده، او را می شناسم، در کنارش بازی کرده ام و از جوانی او را می شناسم و می دانم که شخصیت قدرتمندی دارد. او انگیزه فوق العاده بالایی داشت و در طول کارنامه اش مدام رشد کرده، و باهوش بود و برای یادگیری به هرچیزی گوش می کرد.اگر همه این عناصر را داشته باشید، به این معنی است که هنگام ورود به دنیای مربیگری هم از آنها استفاده خواهید کرد. من تمام روند او را دیده ام و با هوشی که او دارد، یک رهبر است.

کریم بنزما در تیم ملی فرانسه

وقتی شما یک تیم فوتبال هستید، یک مربی هست که تصمیم می گیرد، و چیزی که جالب اینجاست که او امروز برای تیم ملی فرانسه بازی می کند. کسانی که عاشق فوتبال هستند از اینکه بنزما برای تیم ملی بازی می کند خوشحال هستند و این مهم ترین چیز است.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیلیان تورام زین الدین زیدان رئال مادرید لیگ فرانسه PSG کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

117 Sporties_fa@1400/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi