خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,293

قطعی؛ رئال مادرید دیگر خواهان ستاره یونایتد نیست

قطعی؛ رئال مادرید دیگر خواهان ستاره یونایتد نیست
رئال مادرید علاقه ای به جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد حتی به صورت رایگان هم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره فرانسوی شیاطین سرخ هنوز در خصوص تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده و تنها چند ماه تا پایان قرارداد او با این باشگاه باقی مانده است. مینو رایولا، مدیر برنامه ایتالیایی این بازیکن در ماه های اخیر بارها در مورد احتمال جذایی او صحبت کرده و با تمام شدن قرارداد پل پوگبا در تابستان سال 2022، جدایی او از منچستریونایتد تقریبا قطعی به نظر می رسد.
همیشه از رئال مادرید و فلورنتینو پرز به عنوان یکی از علاقمندان جدی پل پوگبا نام برده شده و حتی آنها در سال 2016 و پیش از بازگشت این بازیکن به اولدترافورد نیز فاصله ای تا توافق با یوونتوس نداشتند. اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعد شد علیرغم مهیا شدن بهترین فرصت برای توافق و جذب رایگان پل پوگبا، رئال مادرید دیگر علاقه ای به خرید این بازیکن نداشته و از کورس توافق با او به طور کامل کنار کشیده است.
به نظر می رسد دستمزد بالای این بازیکن و البته مصدومیت های متوالی دلیل اصلی تغییر عقیده باشگاه اسپانیایی بوده است. بدین ترتیب اگر پروسه توافق با منچستریونایتد در ماه های پیش رو قطعی نشود، احتمال یکی از دو باشگاه پاری سن ژرمن یا یوونتوس مقصد بعدی پل پوگبا خواهد بود. زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید علاقه زیادی به هافبک هموطن خود داشت و با جدایی او این باشگاه دیگر تمایلی به توافق با پل پوگبا ندارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید منچستریونایتد پل پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Reza Wampire1400/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi