خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

تصمیم قطعی پوگبا برای ترک منچستریونایتد

تصمیم قطعی پوگبا برای ترک منچستریونایتد
پل پوگبا در حال حاضر آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را پشت سر می‌گذارد و فعلاً هیچ نشانه‌ای از توافق برای ماندگار شدن او در جمع شیاطین سرخ مشاهده نمی شود. در واقع اگر اوضاع طی هفته‌های آینده تغییری نکند باید جدایی رایگان این ستاره فرانسوی از یونایتد را قطعی فرض کرد.

از طرف دیگر گفته می شود که در صورت ترک منچستر یونایتد حضور در یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس محتمل ترین گزینه برای پوگبا خواهد بود. در واقع از ماه‌ها پیش شایعات زیادی در مورد علاقه این دو تیم به جذب ستاره فرانسوی وجود داشته و همانطور که گفته شد به نظر می رسد در صورت ترک یونایتد توسط پل پوگبا، او پیراهن یکی از این دو تیم را بر تن خواهد کرد.

البته برخی گزارش ها در انگلیس حاکی از آن است که سران باشگاه منچستریونایتد امیدوار هستند که در هفته های پیش رو پل پوگبا را راضی به تمدید قرارداد کنند. با این حال منچستر اونینگ نیوز در گزارشی مدعی شده که ستاره فرانسوی هیچ برنامه ای برای تمدید قرارداد با شیاطین سرخ ندارد. بر اساس ادعای این رسانه جدایی پوگبا از یونایتد در تابستان آینده قطعی است و حتی این امکان وجود دارد که او در همین ژانویه اولدترافورد را ترک کند.
و برخی رسانه های فرانسوی نیز معتقد هستند آخرین تیم پل پوگبا المپیک مارسی که از کودکی طرفدارش بوده است خواهد بود.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه منچستریونایتد المپیک مارسی رئال مادرید یوونتوس پل پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

112 Sporties_fa@1400/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi