خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

منچستریونایتد نیز خواهان اورلین شوامنی شد!

منچستریونایتد نیز خواهان اورلین شوامنی شد!
منچستر یونایتد صحبت‌هایی را با اورلین شوامنی انجام داده اما این بازیکن هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

به گزارش مستر90 و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه و نشریه اسپورت کاتالونیا، این نشریه در ماه ژانویه گزارشی را منتشر کرده بود که در آن منچستر یونایتد را یکی از بزرگ‌ترین تحسین کنندگان اورلین شوامنی نامیده بود و اکنون نشریه اسپورت اسپانیا در مورد علاقه شیاطین سرخ به ستاره خط هافبک موناکو صحبت می‌کند.

در این گزارش آمده است که این هافبک فرانسوی برای بارسلونا که در دو سال گذشته از نزدیک شرایط او را دنبال کرده، یک رؤیای غیر ممکن به نظر می‌رسد. کاتالان‌ها چندین بار با موناکو تماس گرفته‌اند تا مطمئن شوند که می‌توانند وارد جنگ نقل و انتقالاتی برای این بازیکن بیست و دو ساله شوند یا خیر. با این حال، قیمت اولیه این هافبک می‌تواند به مبلغی معادل با رقم شصت میلیون یورو برسد. بنابراین با توجه به قیمت بالای این بازیکن، بارسلونا در تابستان به دنبال این بازیکن نخواهد بود و همین امر در مورد رئال مادرید نیز صدق می‌کند.

با وجود این‌که هر دو تیم لالیگایی در پنجره بعدی برای جذب چوامنی تلاش نخواهند کرد، نشریه اسپورت کاتالونیا می‌گوید که این بازیکن به جای رفتن به لیگ برتر جزیره، علاقه‌مند به انتقال به لالیگای اسپانیا است.

از منچستر یونایتد به عنوان یکی از علاقه‌مندان به aوامنی یاد می‌شود و گفتنی است که تیم رالف رانگنیک قبلاً با این بازیکن فرانسوی صحبت کرده، اما او هیچ تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است. اگر اورلین aوامنی یک فصل دیگر در باشگاه موناکو فرانسه بماند، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا به دنبال جذب این بازیکن در سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد رفت زیرا آن‌ها معتقدند که او می‌تواند جانشین ایده‌آلی برای سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش با سابقه کاتالان‌ها باشد.

برچسب‌ها: اورلین شوامنی پل پوگبا منچستریونایتد تیم ملی فرانسه فرانسه لیگ فرانسه رئال مادرید موناکو اخبار موناکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

210 Sporties_fa@1400/12/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi