خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

آلوز هنگام بازگشت به بارسلونا یک هدف داشت

آلوز هنگام بازگشت به بارسلونا یک هدف داشت
کافو، مدافع سابق تیم ملی برزیل از انتقال دنی آلوس در سن 38 سالگی به بارسلونا شگفت زده شده است.
دنی آلوز تنها چند هفته بعد از بازگشت ژاوی به بارسلونا و بعد از حدود پنج سال دوباره با بارسلونا به توافق رسیده و با قراردادی شش ماهه به جمع بازیکنان این تیم ملحق شد. حالا کافو که یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال محسوب می شود در مورد انتقال دنی آلوز و البته هدف او برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 صحبت کرده است.
کافو گفت: "اینکه می بینیم دنی آلوز هنوز از انرژی لازم برای بازی کردن در بارسلونا برخوردار بوده، می تواند در این تیم حضور یابد و همچنان انگیزه دارد، اتفاقی جالب و شگفت انگیز است. مهم ترین نکته دنی آلوز می داند چه هدفی دارد. او سال ها برای تیمی مانند بارسلونا بازی کرده و آنها یک باشگاه معمولی نیستند
حضور در بارسلونا به دنی آلوز این فرصت را می دهد که سال آینده در جام جهانی قطر و در ترکیب تیم ملی برزیل حضور پیدا کند. همچنین این فرضیه که بازیکن 38 ساله دیگر نمی تواند برای یک باشگاه بزرگ بازی کند، با انتقال دنی آلوس به بارسلونا به طور کلی باطل می شود. خود من نیز تا 38 سالگی در ترکیب میلان بازی کردم و بنابراین این انتقال برای دنی آلوس فوق العاده و هیجان انگیز است.
احتمال موفقیت برزیل در جام جهانی؟ ما سال به سال پیشرفت کرده‌ و ما در جام‌های جهانی 2018 و 2022 خیلی زود جواز صعود را کسب کرده بودیم. تیته بازیکنان را وادار می‌کند که فوتبال زیبایی ارائه دهند و آنها از وظایف خود در جام جهانی آگاه هستند. به نظر من هدف برزیل باید رسیدن به فینال باشد."

برچسب‌ها: دنی آلوز بارسلونا کافو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi