خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

دنی آلوس در انتظار پیشنهاد جدید بارسلونا

دنی آلوس در انتظار پیشنهاد جدید بارسلونا
دنی آلوس، مدافع بارسلونا‌ در انتظار دریافت پیشنهاد رسمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، آلوس از نیم فصل دوم بار دیگر پس از چند سال دوری به ترکیب بارسلونا برگشت و حالا منتظر است که فصل دیگر هم با پیراهن این تیم به میدان برود.
این مدافع برزیلی به‌عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی تا پایان فصل جاری به نوکمپ بازگشت اما حالا به نظر می‌رسد که باور دارد هنوز می‌تواند برای این تیم مفید باشد.
از سوی دیگر آلوس امیدوار است که با حضور در ترکیب بارسلونا بتواند شرایط پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل در مسابقات جام جهانی 2022 قطر را نیز به‌دست بیاورد.

روزنامه اسپورت با انتشار این خبر مدعی شده که بارسلونا برای آلوس به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی‌اش تبدیل شده و به‌نوعی خانه دوم این بازیکن به‌حساب می‌آید که جدایی دوباره از آن برایش بسیار دشوار است.
از سوی دیگر به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه نیز در حال بررسی شرایط ادامه همکاری با آلوس هستند و دوست دارند یک فصل دیگر نیز از تجربه این بازیکن در ترکیب بارسا استفاده کنند.
این بازیکن برزیلی آماده است تا به محض دریافت پیشنهاد جدید برای تمدید قرارداد به‌مدت یک فصل دیگر با آن توافق کرده و قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند.
اگر آلوس قراردادش را با بارسا تمدید کند، در واقع تا 40 سالگی با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

برچسب‌ها: بارسلونا دنی آلوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 ☫ ایران ☫1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi