خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

این پایان کار دنی آلوز در بارسلوناست؟

این پایان کار دنی آلوز در بارسلوناست؟
شواهد نشان می دهد که در بارسلونا تردیدهایی برای فعال کردن بند تمدید قرارداد دنی آلوز وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز چند ماه پیش با امضای قراردادی تا پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد به نوکمپ برگشت. یک بند در قرارداد این ستاره برزیلی وجود دارد که می‌توان آن را برای یک سال دیگر نیز تمدید کرد. در واقع گفته شده که با توجه به رضایت این باشگاه از عملکرد او در پست دفاع راست، این احتمال وجود دارد که این بند مورد استفاده قرار گرفته و قرارداد این بازیکن به‌مدت یک فصل دیگر نیز تمدید شود.

او در این مدت چهار بازی در لالیگا انجام داده و عملکرد درخشانی را ارائه کرده است. مدافع برزیلی یک گل زده و دو پاس گل نیز برای دیگر هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. آلوز علی‌رغم این‌که 38 سال دارد اما یکی از بازیکنان کلیدی ژاوی بوده که در حال حاضر هدایت بارسلونا را برعهده دارد و پیش از این هم‌تیمی این مدافع بوده است.

هم ژاوی و هم خوان لاپورتا اخیرا در مصاحبه های خود اذعان داشتند که مایل به ادامه کار آلوز هستند اما این با واقعیت چندان همخوانی ندارد. آاس در همین رابطه گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد هنوز وضعیت آلوز برای فصل بعد مبهم است و این احتمال که قراردادش تمدید نشود وجود دارد.

بارسا سرجینیو دِست را در اختیار دارد ضمن اینکه در تلاش است تا سزار آسپلیکوئتا را نیز جذب کند.کاپیتان چلسی مهره ای قابل اطمینان برای سمت راست است و در صورتی که بند تمدید یکطرفه او توسط چلسی فعال نشود، به بارسا خواهد پیوست. ضمن اینکه شایعاتی وجود دارد که مینو رایولا مدیر برنامه های ارلینگ هالند به سران بارسا گفته است که یکی از شروط انتقال ستاره نروژی، جذب نصیر مزراوی مدافع راست مراکشی آژاکس است. در واقع اگر دِست مایل به ادامه بازی در بارسا باشد و بارسا از بین آسپلیکوئتا و مزراوی در نهایت یکی را جذب کند، بعید است که دیگر جایی برای دنی آلوز وجود داشته باشد و به ناچار با ستاره برزیلی قطع همکاری خواهد شد.

برچسب‌ها: بارسلونا دنی آلوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 ☫ ایران ☫1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi