خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

رسمی؛ اولین بازی دنی آلوز برای بارسلونا

رسمی؛ اولین بازی دنی آلوز برای بارسلونا
دنی آلوز برای جام مارادونا و بازی برابر بوکا در فهرست بارسا قرار گرفت و فردا در ترکیب تیم به میدان خواهد رفت.

بارسلونا در بحرانی ترین روزهای چند دهه اخیر خود قرار دارد و پس از تساوی روز گذشته در زمین اوساسونا، فاصله اش با رئال صدرنشین به 18 امتیاز افزایش یافت ضمن اینکه یک بازی عقب افتاده برابر سویا نیز باید برگزار کند.

آبی اناری ها پس از شکست سنگین از بایرن با لیگ قهرمانان نیز وداع گفتند و امروز حریف شان در پلی آف لیگ اروپا مشخص می شود.

بارسا هفته بعد در لالیگا باید به مصاف الچه برود اما پیش از این بازی باید به ریاض عربستان برود تا فردا در مصاف با بوکاجونیورز جام مارادونا را برگزار کند. دیداری برای یادبود اسطوره فوتبال دنیا دیه گو مارادونا که سال گذشته از دنیا رفت. مارادونا در دوران فوتبالش پیراهن هر دو تیم را به تن کرده بود.

ژاوی هرناندز فهرست تیمش برای بازی با بوکا را اعلام کرد که در آن نام دنی آلوز نیز دیده می شود. ستاره برزیلی که چند هفته پیش رسما به بارسلونا بازگشت، تا دوم ژانویه و بازی با مایورکا قادر به همراهی بارسا نیست ولی در بازی دوستانه برابر بوکا مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت و در فهرست نیز قرار گرفته است.

در این فهرست اما سرجی روبرتو، دیپای، پدری، آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو و مارتین برایثویت به دلیل مصدومیت و بیماری غایب هستند.

گییم هایمه، ماتئوس، میکل مارمول، کوماس، آلوارو سانز، الیاس و ژوتگلا از تیم های پایه بارسا نیز به ریاض خواهند رفت. تمرین امروز بارسا ساعت 20 خواهد بود و ژاوی 45 دقیقه زودتر در نشستی خبری شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا بوکاجونیورز دنی آلوز مارادونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 ☫ ایران ☫1400/09/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi