خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,290

‌‌پیش بازی دیدار دو تیم بایرن مونیخ و بروسیادورتموند

‌‌پیش بازی دیدار دو تیم بایرن مونیخ و بروسیادورتموند
اف سی بایرن در تمام ۶ بازی رسمی اخیر خود مقابل بروسیادورتموند پیروز شده است که در تقابل های دو تیم یک رکورد به حساب می آید.

روبرت لواندوفسکی در ۲۴ بازی رسمی خود مقابل بروسیادورتموند ۲۴ گل به ثمر رسانده است که ۸ تای آن در ۵ بازی اخیرش بوده است.

کینگزلی کومان در هر ۷ بازی خود در بوندسلیگا مقابل بروسیادورتموند پیروز شده است. هیچ بازیکن دیگری در درکلاسیکر بوندسلیگا به این اندازه بازی و همیشه برنده از زمین بیرون نیامده است.

جولیان ناگلزمن در ۶ بازی اخیر خود در بوندسلیگا مقابل بروسیادورتموند پیروز نشده است. به طور کلی او در ۱۱ بازی مقابل دورتموند در لیگ آمار ۱ پیروزی، ۶ شکست و ۴ تساوی را ثبت کرده است.

دورتموند در ۱۱ بازی خانگی اخیر خود در بوندسلیگا پیروز شده است و با یک پیروزی دیگر با رکورد سال ۱۹۹۴ (۱۲ پیروزی متوالی) برابری خواهند کرد. با این حال، بروسیادورتموند در سه بازی خانگی اخیر خود مقابل اف سی بایرن شکست خورده است.

بایرن تحت هدایت جولیان ناگلزمن با کسب ۳۱ امتیاز پس از ۱۳ بازی بهترین فصل بوندسلیگای خود را در ۶ سال گذشته تجربه می کند. آخرین باری که بایرن در این مرحله امتیاز بیشتری کسب کرد به آخرین فصل پپ گواردیولا بر می گردد (فصل ۲۰۱۶، ۳۷ امتیاز).

برچسب‌ها: پیش بازی بایرن مونیخ دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

66 Soulless1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi