خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

حیف؛ در PSG بارها از انتقال مسی حرف زدیم

حیف؛ در PSG بارها از انتقال مسی حرف زدیم
رویای لئاندرو پاردس و بازیکنان پی اس جی برای هم تیمی شدن با لیونل مسی رنگ باخته است.

شایعات پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسا هفته گذشته پایان یافت. باشگاه کاتالان اعلام کرد که با مسی برای تمدید 5 ساله به توافق رسیده است. کمی پیشتر نیز رسانه های فرانسوی ادعا کرده بودند پی اس جی از رقابت برای جذب مسی دست کشیده و معتقد است انتقال فوق ستاره آرژانتینی غیرممکن است.

بدون شک این خبر خوبی برای آرژانتینی های پی اس جی از جمله لئاندرو پاردس نبود. او بارها از تمایلش برای هم تیمی شدن با مسی در پی اس جی صحبت کرده بود.

پاردس که اخیرا با آرژانتین فاتح کوپا آمه ریکا شد، در مورد مسی گفت:« زمانی که بحث انتقال مسی به پی اس جی مطرح شد، در رختکن بارها در مورد این قضیه حرف زدیم. هم تیمی شدن با او برای ما یک رویا بود ولی خب، این اتفاق رخ نخواهد داد. حالا برای مسی در بارسا آرزوی بهترین ها را می کنم و امیدوارم از فوتبالش لذت ببرد.

پس از فتح کوپا آمه ریکا حالا در تعطیلات هستیم و باید باتری های مان را برای فصل بعد شارژ کنیم. دوست داشتیم این جام را برای مسی به دست بیاوریم و موفق شدیم. بازی کنار مسی مثل همیشه لذتبخش بود.»

برچسب‌ها: لئاندرو پاردس لیونل مسی تیم ملی آرژانتین پاری سن ژرمن بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 ☫ ایران ☫1400/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi