خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

واکنش غیرمنتظره ژاوی به حضور مسی در میامی

واکنش غیرمنتظره ژاوی به حضور مسی در میامی
لیونل مسی بعد از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن نه به بارسلونا برگشت و نه به پیشنهاد نجومی الهلال پاسخ مثبت گفت. او ترجیح داد اینتر میامی را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کند و فوتبال خود را با آرامش در MLS ادامه دهد. این تصمیم مسی باعث شگفتی هواداران بارسلونا شد؛ چرا که آنها خود را آماده استقبال از ستاره محبوب‌شان کرده بودند.
با این وجود اما ژاوی، سرمربی بارسلونا، ضمن حمایت از تصمیم لیونل مسی، آن را منطقی دانست: "باید به تصمیم او احترام بگذاریم. ما اغلب وقتی می‌خواهیم نظر بدهیم خودمان را در موقعیت طرف مقابل قرار نمی‌دهیم. لیونل مسی بودن آسان نیست! او در این مدت آرامش نداشت و بعد از این همه فشار طبیعی است که سعی کند فوتبال خود را در محیطی آرام ادامه دهد."

ژاوی در مصاحبه با Jijantes تصمیم مسی را یک تصمیم دشوار دانست: "این تصمیم آسانی برای مسی نبود. در واقع خود او آن را به باشگاه اطلاع نداد بلکه خورخه، پدرش، با باشگاه تماس گرفت و گفت که لئو نمی‌خواهد به بارسا بیاید."
او که یکی از حامیان اصلی پروژه بازگشت مسی به بارسا بود در مورد علت به سرانجام نرسیدن آن گفت: "هیجان بالایی در مورد احتمال بازگشت مسی وجود داشت. ما با هم در این مورد خیلی صحبت کردیم و مشتاقانه منتظر تمام شدن کار بودیم. با این وجود اما شرایط برای این کار جور نشد، چرا که مسی دوست داشت در پایین‌ترین سطح تنش و فشار بازی کند و در زندگی‌اش آرامش بیشتری داشته باشد."

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی ژاوی نقل و انتقالات اروپا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

92 ※宲會 King 會宲※1402/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi