توضیحات باشگاه پرسپولیس در رابطه با کارگزار و تبلیغات محیطی
سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بر خلاف تبلیغات مسمومی که به راه افتاده است باید این خبر خوب را به هواداران بدهیم که با پیگیریهای باشگاه پرسپولیس و ریاست هیات مدیره و سرپرست باشگاه، خوشبختانه تبلیغات محیطی بازیهای خانگی، نهایی شد و باشگاه پرسپولیس خود عهدهدار اجرای تبلیغات محیطی بازیهایش خواهد بود. همچنین موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده است و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی خواهد شد و تبلیغات محیطی و دیگر موارد نیز از سوی این کارگزار انجام میشود.
مصطفی لشگری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای صدری از مدتها قبل به دنبال در اختیار گرفتن فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی توسط خود باشگاه بودند. در این ارتباط رایزنیها و مذاکرات مختلفی با مسوولان امر انجام شد. این رویکرد مورد توجه باشگاههای مختلف کشور بوده است و خوشبختانه این تلاشها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشستند و باشگاه پرسپولیس، از این پس در بازیهای خانگی، خود اجرای تبلیغات محیطی را بر عهده خواهد داشت.
وی ادامه داد: طبق جلساتی که در هفته گذشته در این ارتباط در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برگزار شد و در جلسه امروز نهایی گردید؛ از این پس تبلیغات محیطی بازیهای خانگی پرسپولیس به خود باشگاه پرسپولیس، واگذار شد.
لشگری تاکید کرد: سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازیهای خانگی خود دارای این حق است.
سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: متاسفانه در این ارتباط، تبلیغات سوئی به راه افتاده است که با بیان مطالب کذب و ارائه اطلاعات نادرست، سعی در مخدوش کردن چهره باشگاه پرسپولیس دارد و تلاش میکند با تحریک هواداران پرسپولیس از احساسات، شور و علاقه ایشان علیه پرسپولیس و در جهت تضعیف آن استفاده کند. چند جریان که به موازات یکدیگر حرکت میکنند و هدفهای خاص خود را دارند، از ابتدای فصل به طور پیوسته با ارائه اطلاعات نادرست، سعی در تخریب تیم و باشگاه داشتهاند که البته جدای از جریان نقدهای مصلحانه هواداران است که از سر دلسوزی و تعصب مطرح میشود.
لشگری گفت: نیاز است هواداران قبل از هرگونه تاثیر پذیری با حساسیت و وسواس نسبت به مطالبی که منتشر میشود تحقیق و بررسی نمایند و هر شنیدهای را بدون توجه به اثر آن بر پرسپولیس و همچنین میزان صحت، ملاک قرار ندهند.
سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در همین ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاههای خواهان، اتفاقا از سوی آقای صدری، رایزنیها و تلاش زیادی انجام شد تا این امر به آینده موکول نگردد و از همین فصل شاهد آن باشیم. اگر پافشاری باشگاه پرسپولیس و شخص رئیس هیات مدیره و تایید و همراهی کامل سازمان لیگ نبود، این مهم زودتر از فصل آینده اتفاق نمیافتاد. البته تاکید میکنیم، این رویه جدید حاصل یک همکاری، همراهی و کوشش جمعی بود و عدم مشارکت هر یک از عوامل دخیل، آن را با مشکل روبرو میساخت. امیدواریم، این اتفاق خوشیمن باعث شود با افزایش درآمد باشگاه، شاهد کاسته شدن از مشکلات باشیم.
مصطفی لشگری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای صدری از مدتها قبل به دنبال در اختیار گرفتن فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی توسط خود باشگاه بودند. در این ارتباط رایزنیها و مذاکرات مختلفی با مسوولان امر انجام شد. این رویکرد مورد توجه باشگاههای مختلف کشور بوده است و خوشبختانه این تلاشها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشستند و باشگاه پرسپولیس، از این پس در بازیهای خانگی، خود اجرای تبلیغات محیطی را بر عهده خواهد داشت.
وی ادامه داد: طبق جلساتی که در هفته گذشته در این ارتباط در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برگزار شد و در جلسه امروز نهایی گردید؛ از این پس تبلیغات محیطی بازیهای خانگی پرسپولیس به خود باشگاه پرسپولیس، واگذار شد.
لشگری تاکید کرد: سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازیهای خانگی خود دارای این حق است.
سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: متاسفانه در این ارتباط، تبلیغات سوئی به راه افتاده است که با بیان مطالب کذب و ارائه اطلاعات نادرست، سعی در مخدوش کردن چهره باشگاه پرسپولیس دارد و تلاش میکند با تحریک هواداران پرسپولیس از احساسات، شور و علاقه ایشان علیه پرسپولیس و در جهت تضعیف آن استفاده کند. چند جریان که به موازات یکدیگر حرکت میکنند و هدفهای خاص خود را دارند، از ابتدای فصل به طور پیوسته با ارائه اطلاعات نادرست، سعی در تخریب تیم و باشگاه داشتهاند که البته جدای از جریان نقدهای مصلحانه هواداران است که از سر دلسوزی و تعصب مطرح میشود.
لشگری گفت: نیاز است هواداران قبل از هرگونه تاثیر پذیری با حساسیت و وسواس نسبت به مطالبی که منتشر میشود تحقیق و بررسی نمایند و هر شنیدهای را بدون توجه به اثر آن بر پرسپولیس و همچنین میزان صحت، ملاک قرار ندهند.
سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در همین ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاههای خواهان، اتفاقا از سوی آقای صدری، رایزنیها و تلاش زیادی انجام شد تا این امر به آینده موکول نگردد و از همین فصل شاهد آن باشیم. اگر پافشاری باشگاه پرسپولیس و شخص رئیس هیات مدیره و تایید و همراهی کامل سازمان لیگ نبود، این مهم زودتر از فصل آینده اتفاق نمیافتاد. البته تاکید میکنیم، این رویه جدید حاصل یک همکاری، همراهی و کوشش جمعی بود و عدم مشارکت هر یک از عوامل دخیل، آن را با مشکل روبرو میساخت. امیدواریم، این اتفاق خوشیمن باعث شود با افزایش درآمد باشگاه، شاهد کاسته شدن از مشکلات باشیم.
برچسبها: پرسپولیس پرسپولیس تهران مصطفی لشگری سید مجید صدری هیات مدیره پرسپولیس تبلیغات محیطی
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}