خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

رسول پناه و تلاش که به نتیجه نمی رسد

رسول پناه و تلاش که به نتیجه نمی رسد
مدیرعامل سابق قرمزها برای حضور در برنامه فوتبال برتر شرط جدیدی گذاشت.

مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس در نامه ای به برنامه فوتبال برتر که رونوشت آن را هم برای دو 2 مدیر دیگر این باشگاه ارسال کرده است خواستار پخش برنامه ای ویژه با موضوع پرسپولیس و چالش های این باشگاه در دوران مدیریت خود شده است.

در این نامه رسول پناه تاکید ویژه ای روی حضور جعفر سمیعی، مجید صدری مدیرانی که پس از او روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه نشستند و همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی این باشگاه که بیشترین چالش را با او داشت، شده است.

این نامه در حالی از سوی محمد حسین میثاقی و عوامل برنامه فوتبال برتر رسانه‌ای شد که از صبح دیروز اخباری مبنی بر حضور رسول پناه در این برنامه منتشر شده بود اما عوامل این برنامه توضیح درباره حضور یا عدم حضور او را به زمان پخش این برنامه موکول کردند.در این برنامه اعلام شد که نامه رسول پناه برای تصمیم گیری به مدیران بالا دستی سازمان صدا و سیما ارجاع خواهد شد.

با توجه به شرط هایی که رسول پناه برای حضورش در این برنامه گذاشته بود بعید است که شاهد حضور او در برنامه فوتبال برتر باشیم، آنچه مشخص است جعفر سمیعی در زمان حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه شاید به اندازه انگشتان یک دست در برنامه های تلویزیونی حاضر نشد و ارتباط نزدیکی هم با رسانه ها نداشت، مجید صدری سرپرست حال حاضر باشگاه پرسپولیس هم که ارتباط صمیمانه ای با یحیی گل‌محمدی دارد قطعا مناظره با رسول پناه را نخواهد پذیرفت، یحیی گل‌محمدی هم قطعا دوست ندارد با رسول پناه مخصوصا در این بازه زمانی روبه رو شود و کار این دو یعنی رسول پناه و گل محمدی در دادگاه است و گل محمدی از رسول پناه شکایت کرده است.

به نظر می رسد تلاش های رسول پناه برای حضور در برنامه فوتبال برتر با توجه به شرط هایی که برای عوامل این برنامه گذاشته است هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده مدیران سابق و حال حاضر پرسپولیس به همراه سرمربی این تیم چه واکنشی به این دعوت رسول پناه دارند.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران هیات مدیره پرسپولیس مهدی رسول پناه جعفر سمیعی سید مجید صدری یحیی گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 ☫ ایران ☫1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi