خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

هیات مدیره پرسپولیس چهره‌های ورزشی و اقتصادی هستند

هیات مدیره پرسپولیس چهره‌های ورزشی و اقتصادی هستند
مشاور وزیر ورزش و جوانان دلیل تعلل در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را حساسیت در انتخاب نفرات عنوان کرد و گفت: قرار است این افراد از میان متخصصان ورزش، چهره‌های اقتصادی، ورزشی و مدیران باهوش انتخاب شوند.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: هر سالی که لیگ آغاز می‌شود، بسیاری از باشگاه‌ها کادر مدیریتی خود را تغییر می‌دهند که این اتفاق در ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها دیده می‌شود. این مساله در مواردی بازدارنده هم بوده چون تفکرات افراد با هم تفاوت دارد و این تغییرات موجب مشکلات و سردرگمی‌هایی می‌شود که در نهایت گریبان تیم و بازیکنان را می‌گیرد.

وی ادامه داد: مدیریت فعلی ورزرش کشور در تلاش است تا با کمترین اشتباه ممکن این مساله را سروسامان دهد تا دیگر شاهد اتفاقات گذشته نباشیم. وزیر ورزش می‌خواهد با بهترین تصمیم و با کمترین اشتباه، افراد متخصص و متبحر را انتخاب کند تا جدا از مسائل مدیریتی بتوانند آورده مالی هم برای باشگاه داشته باشند.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: فوتبال ما متاسفانه براساس اصول و مسائل حرفه‌ای و استاندارد پیش نرفته و با فوتبال روز دنیا خیلی فاصله دارد. همانطور که گفتم نمی‌خواهیم افرادی بیایند که خیلی زود شاهد تغییرات دوباره آنها باشیم زیرا هم حاشیه‌ها زیاد می‌شود و هم فوتبال و هواداران ضرر می‌کنند.

ذوالفقارنسب افزود: چندی روز است که در وزارت ورزش جلساتی برگزار می‌شود و افراد مختلف برای هیات مدیره پرسپولیس، مورد بررسی قرار می‌گیرند. افراد مختلفی را مورد مطالعه قراردادیم و در بین این افراد، فوتبالی‌ها، ورزشی‌ها و حتی افراد خوشنام اقتصادی که با مدیریت خود بتوانند وضعیت مالی باشگاه‌ها را سروسامان دهند را نیز مد نظر داریم تا در نهایت بهترین انتخاب صورت گیرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران بیژن ذوالفقارنسب وزارت ورزش و جوانان هیات مدیره پرسپولیس سید مجید صدری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

97 ☫ ایران ☫1400/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi