خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

احتمال تمدید سرپرستی صدری در پرسپولیس

احتمال تمدید سرپرستی صدری در پرسپولیس
آینده سیدمجید صدری در پرسپولیس چه خواهد شد؟

پیش از این درباره سرپرست باشگاه پرسپولیس نوشته بودیم که به نظر می‌رسد حضور او در تیم جدید مدیریتی این باشگاه قطعی باشد و احتمالا او کماکان به عنوان رئیس هیات مدیره به کارش در این تیم ادامه خواهد داد و حتی احتمال انتخاب او به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه هم وجود دارد منتهی در شرایطی که فقط 15 روز تا پایان دوران سرپرستی صدری در پرسپولیس باقی مانده، هنوز معلوم نیست وزارت ورزش چه تصمیمی برای او خواهد گرفت.

علاقه وزیر ورزش، بازگرداندن حمیدرضا گرشاسبی به پرسپولیس بود اما مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه اخیرش گفته که برای تعهدش به باشگاه خوزستانی احترام قائل است. صحبتی که شاید به معنای منتفی شدن بازگشت او به پرسپولیس باشد.

اگر چنین چیزی باشد، وزارت ورزش دو برنامه برای همکاری با صدری دارد. اینکه دوران سرپرستی او را تمدید کند و فعلا سراغ انتخاب جانشین جعفر سمیعی نرود یا اینکه حکم مدیرعاملی را برای صدری صادر کند.

پیش از این گفته می‌شد صدری هم یکی از گزینه‌های وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس است و حالا همه منتظر تصمیم حمید سجادی درباره او هستند.

صدری، دیشب در برنامه فوتبال برتر درباره اینکه حکم مدیرعاملی پرسپولیس ندارد، گفته بود: فکر می‌کنم کاری که من دارم می‌کنم با اختیارات مدیرعامل است و هر اختیاری که مدیرعامل داشته من هم دارم و کار را جلو می‌بریم. فکر می‌کنم این مسئله حاشیه‌ای است که می‌خواهند برای باشگاه درست کنند وگرنه بین سرپرستی و مدیرعاملی من تفاوتی نیست.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران سید مجید صدری وزارت ورزش و جوانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

87 ☫ ایران ☫1400/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi