خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

حواشی دلامادونینا؛ علت بازی ضعیف زلاتان از دید پیولی/ پنالتی

حواشی دلامادونینا؛ علت بازی ضعیف زلاتان از دید پیولی/ پنالتی
سرمربیان ایتالیایی روسونری و نراتزوری پس از مصاف دیشب دو تیم در دربی دلامادونینا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، شاگردان استفانو پیولی در تیم میلان با کسب نتیجه‌ی تساوی یک بر یک برابر اینتر، ضمن حفظ صدرنشینی مشترک با ناپولی، همچنان به رکورد شکست ناپذیری خود در رقابت های سری آ ادامه می دهند. شاید بتوان قهرمان اصلی این دیدار را چیپریان تاتاروشانو نامید؛ دروازه بانی که با سیو پنالتی لائوتارو مارتینز موفق شد روسونری را در جریان بازی نگه دارد. سرمربی میلانی ها در پایان با خبرنگاران صحبت کرد:

نیمه پر لیوان یا نیمه خالی لیوان؟

"امشب لیوان میلان نیمه پُر است. با هدف پیروزی وارد میدان شدیم اما بازیِ پیچیده ای شد. تیم روحیه‌ی بسیار بالایی از خودش نشان داد و در نیمه‌ی نخست کمی بیش از حد تلاش و فعالیت کردیم."

نسبت به دربی فصل گذشته، میلان با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کرد؟

"اینتر تیم قدرتمندی است و ما هم ثابت کردیم که تیم قدرتمندی هستیم. این یک عملکرد مثبت بود. به میانگین سنی ترکیب اصلی بین دو تیم دقت کنید. ما برای کسب تجربه حین مسابقه، نیاز به زمان داشتیم تا اعتماد به نفس لازم را شکل بدهیم و حالا می توانیم با بهترین ها در سری آ مبارزه کنیم. سختی هایی وجود داشت اما ما شجاعتمان را امشب یک بار دیگر نشان دادیم و هر دو تیم فرصت هایی برای کسب پیروزی داشتند."

درباره‌ی خطای کسیه و پنالتی هاکان چالهان اوغلو؟

"در رابطه با پنالتی، ما اشتباه ساده ای مرتکب شدیم اما این باعث برهم خوردن ایده ها و رویکرد ما در این بازی نشد و توانستیم به بازی بازگردیم."

در رابطه با زلاتان ابراهیموویچ در دیدار امشب؟

"ما می توانستیم امشب بیشتر با زلاتان ابراهیموویچ همراه شویم چرا که به خوبی تغذیه اش نکردیم؛ اما این نیز واقعیت است که ما برای هر توپ مبارزه کردیم و هرگز عقب نشینی نکردیم."

بازگشت آنته ربیچ به ترکیب؟

"آنته بازیکن بسیار مهمی است؛ چرا که می تواند در حرکت، تغییر سرعت دهد و بسیار هجومی می باشد. رافائل لیائو امشب کمی کُند بود زیرا او در طول سه هفته‌ی گذشته هر سه روز در حال بازی کردن است."

درباره‌ی رکورد شکست ناپذیری در سری آ؟

"در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، تنها ناپولی و میلان همچنان در این فصل شکست ناپذیر هستند و این موضوع، چیزهای زیادی در رابطه با کاری که ما انجام می دهیم، می گوید."

برچسب‌ها: آث میلان دلامادونینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

30 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi