خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

هفته سی و یکم سری A/ دربی دلا مادونینا

هفته سی و یکم سری A/ دربی دلا مادونینا
اینتر و میلان که این روزها حال و روز خوبی در فوتبال ایتالیا ندارند ساعت 23:15 روز یکشنبه دربی میلان که زمانی خیلی دیدنی بود را برگزار می کنند.

دربی میلان همیشه یکی از برجسته ترین بازی های لیگ ایتالیا بوده است. اما این فصل با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده بندی و عملکرد آن ها در بازی های قبلی بعید است که این دیدار به اندازه جدال های قبلی شان جذاب باشد. در واقع میلان و اینتر هر دو در میانه جدول رده بندی لیگ ایتالیا سردرگم هستند و رسیدن به بازی های لیگ قهرمانان اروپا به نظر از هردو تیم به دور است.

اینتر

برای هر کسی که توجه زیادی به فوتبال ایتالیا ندارد، یک نگاه سطحی به جدول رده بندی لیگ این کشور می تواند شوکه کننده باشد. دلیلش هم جایگاه دو باشگاه شهر میلان است. اینتر در حال حاضر در جدول رده بندی دهم است و تنها یک امتیاز کمتر از رقیب همشهری اش دارد. اما هر دو تیم در بازی های اخیر پیشرفت چشم گیری نداشته اند و به احتمال زیاد در بازی های اروپایی فصل آینده هم حضور نخواهند داشت. تنها نکته مثبت برای اینتر این است که با انگیزه دربی دلا مادونینا را برگزار می کنند. مخصوصا که در دیدار گذشته 3 بر صفر هلاس ورونا را شکست داده اند. رودریگو پالاسیو و مائورو ایکاردی هر دو گل زدند و هر دو پاس گل دادند. اما هواداران اینتر نگرانند که آیا در صورت راه پیدا نکردن به رقابت های اروپایی می توانند این دو بازیکن را در تیم نگه دارند یا نه. چلسی و باشگاه های دیگر اروپایی به دنبال جذب این بازیکنان، مخصوصا ایکاردی هستند و این کار را برای اینتر برای نگه داشتن شان سخت می کند. در حالی که رم،لاتزیو و یوونتوس هر سه باید 8 بازی آخر فصلشان را برگزار کنند، برای اینتر رسیدن به بالای جدول کار سختی است و مانچینی قطعا باید در تابستان به فکر بازسازی و تقویت تیمش باشد. اینتر زمانی یکی از ترسناک ترین تیم های حاضر در اروپا بود و هدف اصلی مانچو ساختن دوباره این تیم است. اینتر در 6 بازی اخیر یک برد، 3 مساوی و 2 باخت به دست آورده است.

میلان

برای میلان هم اما این فصل فصلی است که هواداران دوست دارند زودتر تمام شود و آن را فراموش کنند. اما در هفته های اخیر نشانه هایی وجود داشته که نشان می دهد این تیم در مسیر درست ریکاوری قرار گرفته است. آن ها در 7 بازی اخیر در لیگ تنها یکی را باخته اند و در 3 بازی آخر خارج از خانه شان هم بدون باخت هستند. پیروزی مقابل کالیاری و پالرمو به این تیم کمک کرده تا اعتماد به نفسش را تا حد زیادی به دست آورد. میلان در بازی با سامپدوریا هم یک بر صفر عقب بود و به خاطر همین اعتماد به نفس توانست بازی را به تساوی بکشاند. هرچند روسونری هم هنوز مسیری طولانی برای رسیدن به موفقیت های گذشته در پیش دارد. اما به نظر اینزاگی حمایت بازیکنان را دارد، ولی حمایت مدیر تیم از او مشخص نیست. میلان در بازی های باقی مانده فصل بازی های سخت زیادی ندارد و اگر بتواند پیروزی هایی کسب کند، هم اینزاگی می تواند امنیت شغلی بهتری داشته باشد و هم اعتماد به نفس بازیکنان برای فصل آینده بهتر خواهد شد. میلان در 6 بازی آخر 2 برد، یک باخت و 3 مساوی به دست آورده اند.

اخبار دو تیم

اینتر مجبور است که دو تغییر بزرگ انجام دهد. مارسلو بروزوویچ و فردی گوارین هر دو محروم هستند. به احتمال زیاد متیو کوواچیچ و جوئل اوبی باید برای جای خالی میانه میدان بجنگند و داویده سانتون هم به احتمال زیاد دوباره به دفاع این تیم باز می گردد.

در میلان اما وضعیت متیو دسترو نامشخص است. او در بازی با سامپدوریا آسیب دید. اگر این بازیکن غایب باشد جیاکومو بوناونتورا احتمالا جایگزین او می شود. سوسو هم در بازی هایی که در زمین حضور داشته عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و ممکن است اینزاگی تصمیم بگیرد به او هم بازی بدهد.

ترکیب احتمالی دو تیم

اینتر: هاندانوویچ، سانتون، رانوکیا، ویدیچ، خوان خسوس، همانس، مدل، کوواچیچ، شقیری، ایکاردی و پالاسیو.

میلان: لوپز، آباته، مکسس، پالتا، آنتونلی، پولی، دی یانگ، فان جینکل، چرچی، بوناونتورا و منز.

رو در رو

در دیدار رفت دو تیم به تساوی یک – یک رضایت دادند. گل های آن بازی را هم ژرمی منز و جوئل اوبی زدند.

دیدارهای اخیر این دو تیم خیلی کم گل بوده است و در 5 بازی آخر بین دو تیم تنها 7 گل رد و بدل شده است.

اینتر اما برتری خفیفی نسبت به رقیبش دارد. آن ها در 213 بازی رسمی این دو تیم 76 بار برنده شده اند و میلان 74 بار به برتری رسیده است.

برچسب‌ها: اینتر میلان آث میلان دلامادونینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

238 آ.ث روسونری1394/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi