خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

کنفرانس مطبوعاتی/ اینزاگی: میلان برای برد می رود نه بازی کرد

کنفرانس مطبوعاتی/ اینزاگی: میلان برای برد می رود نه بازی کرد
اینزاگی درباره بازی فرداشب تیمش مقابل اینتر در دربی میلان صحبت کرده است.

سرمربی میلان، در آستانه بازی تیمش مقابل اینتر در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من از این جنبه که هیچ کدام از دو تیم به اروپا نمی رسند به این بازی نگاه نمی کنم. باید به خاطر هوادارانمان برنده دربی باشیم. می دانیم که این بازی چقدر برای آن ها اهمیت دارد. برای جدول رده بندی هم همین طور. هر چیزی که باید باشد تا یک دربی جذاب شود وجود دارد. ما به اینتر احترام می گذاریم. اما ما میلان هستیم، خیلی ها می گویند که ما نمی رویم تا در دربی بازی کنیم، می رویم تا برنده شویم. من اخیرا میلانی را دیده ام که آن را دوست دارم. اما این تیم باید دوباره ساخته شود.

از او پرسیدند که آیا هواداران خوشحال می شوند که در جدول بالاتر از اینتر کار را به پایان ببرید و او در پاسخ گفت: به نظرم آن ها زمانی خوشحال می شوند که دوباره به کورس قهرمانی باز گردیم. امیدوارم که خیلی زود به آن سطح برسیم.

مانچو تجربه زیادی در مربی گری در دربی دارد و این در حالی است که اینزاگی برای دومین بار آن را تجربه می کند: به نظرم این دربی بین اینتر و میلان است، نه مانچینی و اینزاگی. همه چیز در زمین مشخص می شود. البته که من تجربه کمتری نسبت به مانچینی دارم. ولی شاید 20 سال دیگر هم بگویند که من دیگر ایده ای ندارم و باید به مربی های جوان تر میدان داد. من منتقد خودم هستم. در نتیجه همیشه فکر می کنم چه کار باید بکنم که پیشرفت کنم. اینجا هستم تا برنده باشم. کمی زمان و صبر لازم است تا دوره جدید آغاز شود. اخیرا باشگاه و هواداران به من این زمان را داده اند و من هم در حال فکر کردن هستم که بهترین تصمیم برای باشگاهی که عاشقش هستم چیست. می دانم که باید در هر بازی خودم را ثابت کنم. ولی خیلی ریلکس هستم و امیدوارم که بتوانم پاسخ تمام انتقادات را بدهم.

اینزاگی در ادامه گفت: هواداران زیادی در میلان عاشق من هستند. من هم اینجا هستم تا در تیمی که به آن متعلق هستم مربی گری کنم. مطمئنم که با مدیریت برلوسکو نی و مربی گری من تیم به دوران اوج بازمی گردد.

اینزاگی در نهایت به غایبان و ترکیب تیمش اشاره کرد: دیگو لوپز ریسک نکرد و امروز در تمرینات نبود. دیروز ضربه ای به او خورد و اگر دردش بهتر نشود فردا بازی نمی کند. اگر نتواند بازی کند، کریستین آبیاتی آماده است.

در خط حمله هم من گزینه های زیادی دارم. اگر دسترو نتواند بازی کند جانپائولو پاتزینی یا منز حاضر هستند. در سمت چپ هم بوناونتورا را دارم و می توانم از منز هم در این پست استفاده کنم. گزینه های زیادی دارم و باید صبور باشم و با دقت ترکیب را انتخاب کنم. با بهبودی هوندا و فرم ایده آل چرچی و سوسو، من می توانم از تاکتیک های مختلف و سیستم های متنوع استفاده کنم.

برچسب‌ها: فیلیپو اینزاگی آث میلان دلامادونینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

240 آ.ث روسونری1394/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi