خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

ریو فردیناند:سولسشر وظیفه خودش را انجام داد و حالا باید برود

ریو فردیناند:سولسشر وظیفه خودش را انجام داد و حالا باید برود
مدافع پیشین شیاطین سرخ احساس می کند وقت آن رسیده است که راه سولسشر و منچستریونایتد از هم جدا شود.

ریو فردیناند به اوله گونار سولسشر توصیه کرده است قبل از رسیدن کار به جاهای باریک، سربلند از منچستریونایتد جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، سولسشر در سومین فصل کامل حضورش روی نیمکت اولدترافورد، نه تنها برخلاف انتظارات به سوی کسب جام در حال حرکت نیست، بلکه تیمش را در رده ششم جدول رده بندی می بیند و از مسابقات لیگ کاپ هم حذف شده است. حالا پس از باخت به لیورپول و منچسترسیتی کار به جایی رسیده است که فردیناند قطع همکاری را بهترین گزینه برای تمامی طرفین می داند.

او کاری را که برای انجام دادن آن برگزیده شده بود، انجام داده است. او آمد و امید را به هواداران برگرداند و کاری کرد که دوباره برای تماشای بازی های تیم به ورزشگاه بیایند. او از این نظر خیلی خوب کار کرده است. اما آیا ما را به قهرمانی خواهد رساند؟ آیا ما را در رقابت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد داد؟
فردیناند اضافه کرد:

عمر باشگاه بیشتر از هر فردی خواهد بود. باید دید بهترین تصمیم برای باشگاه چیست. من احساس می کنم شاید وقت آن رسیده باشد که تغییری صورت بگیرد. باید دید چه گزینه ای را می توان روی کار آورد. به نظرم اوله حالا می تواند سرش را بالا بگیرد و باشگاه را ترک کند.
مدافع پیشین منچستریونایتد در پایان با اشاره به مشکلات هویتی یونایتد گفت:

من فلسفه و هویتی را در تیم نمی بینم. اگر ببینم تیمم شکست می خورد، ایرادی ندارد؛ چنین چیزی پیش می آید. اما باید ببینم بازیکنان دنبال چه چیزی هستند. بازیکنان تیم آن اندازه که باید نمی دوند و خودشان را به دردسر نمی اندازند. به نظر من این یک بی احترامی به سرمربی است و مثل این است که بگویند: «من از تو (سولسشر) نمی ترسم».

برچسب‌ها: ریو فردیناند منچستریونایتد اوله گانر سولسشر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

97 Reza Wampire1400/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi