خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

صبوری تا پایان فصل؛ چرا سولسشر از یونایتد اخراج نمی شود؟

صبوری تا پایان فصل؛ چرا سولسشر از یونایتد اخراج نمی شود؟
علیرغم نتایج ضعیف منچستریونایتد، بعید به نظر می رسد فعلا شاهد اخراج اوله گونار سولسشر از این باشگاه باشیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته های اخیر در لیگ برتر نمایش ضعیفی داشته و اخبار فراوانی در روزهای اخیر مبنی بر احتمال اخراج اوله گونار سولسشر منتشر شده است. اما اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد با وجود شکست در دربی شهر منچتستر مقابل سیتی و استمرار نمایش های ضعیف شیاطین سرخ، هیچ برنامه ای در دستور کار مدیران این باشگاه برای تغییر در کادر فنی منچستریونایتد وجود ندارد و فعلا سولسشر در سمت خود باقی خواهد ماند.
گمانه زنی ها در مورد احتمال اخراج سولسشر پس از شکست تحقیرآمیز و سنگین با نتیجه ش 5-0 مقابل لیورپول آغاز شد، اما مدیران باشگاه به دنبال بهبود شرایط تیم و رفع مشکلات هستند و به نظر می رسد آنها اخراج سولسشر را بهترین راه حل نمی دانند. در واقع آنها علاقمندند این سرمربی نروژی قادر به تغییر شرایط و بهبود نتایج تا آخر فصل بوده و تا تابستان سال بعد بع کار خود ادامه دهد. در صورت عدم رضایت مدیران یونایتد، آن مقطع بهترین زمان برای تغییر در کادر فنی و برکناری اوله گونار سولسشر خواهد بود.
گزینه هایی مانند مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ مدنظر مدیران یونایتد قرار دارند و در این مقطع از فصل امکان همکاری با این افراد وجود ندارد. همچنین آنتونیو کونته نیز که دیگر گزینه مطرح شده برای نیمکت یونایتد بود، همین چند روز قبل با تاتنهام به توافق رسید و دیگر امکان همکاری با این سرمربی پرافتخار و ایتالیایی نیز وجود ندارد.

برچسب‌ها: اوله گانر سولسشر منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

61 Reza Wampire1400/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi