خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

فردیناند: منچستریونایتد باید لیورپول را الگو قرار دهد؛

فردیناند: منچستریونایتد باید لیورپول را الگو قرار دهد؛
رالف رانگنیک هم موفق به تغییر اوضاع شیاطین سرخ نشده و ریو فردیناند معتقد است که باشگاه باید سریع تر سرمربی جدیدی پیدا کند و بعد از آن به او فرصت اجرای برنامه هایش را بدهد.

طرفداری | به نقل از مارکـا، مدافع سابق شیاطین سرخ در مصاحبه با Vibe with Five گفت:

مشکل من این است که رالف رانگنیک سر کار آمده، اما در مدتی کوتاه بار دیگر او را هم عوض خواهند کرد تا دوباره سرمربی دیگری با سبک بازی جدید روی کار بیاید. یک تغییر و تحول دیگر در راه است و سبک جدیدی برای پیاده سازی وجود خواهد داشت که بازیکنان باید خود را با آن وفق دهند. فکر می کنم یونایتد حداقل طی یک یا دو سال آینده باید قید فتح جام را بزند. آنها باید به فکر بازسازی داشته های خود باشند و نیروهای درستی استخدام کنند و سبک بازی مشخصی را زیر نظر سرمربی جدید دنبال کنند و مربی جدید باید زمان لازم برای اجرای برنامه های خود را داشته باشد.

آنها باید بگویند که ما به این فرد پایبند خواهیم بود و حداقل دو سال زمان می دهیم تا او کار خود را انجام دهد تا پیشرفت را ببینیم و آن روند رو به رشد اتفاق بیافتد. مدتی طول خواهد کشید. نمی توانید در دوران گذار برنده باشید. چنین اتفاقی رخ نمی دهد. لیورپول چنین کاری نکرد. چقدر طول کشید تا پیروزی های کلوپ شروع شود؟ باید برگه ای از کتاب تیم های دیگر بردارید. گاهی اوقات باید فروتن باشید و واقع بینانه بگویید که ‘جایگاه فعلی ما اینجاست.’

برچسب‌ها: رالف رانگنیک ریو فردیناند منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 Reza Wampire1400/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi