خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

دلیخت برنده دوئل بزرگ برابر دوشان ولاهویچ!

دلیخت برنده دوئل بزرگ برابر  دوشان ولاهویچ!
شب گذشته یوونتوس در یک مسابقه بسیار مهم میزبان فیورنتینا بود و در حالی که بازی تا لحظات پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد نهایتاً خوان کوآدرادو برای بیانکونری گلزنی کرد تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به سه امتیاز حیاتی دست پیدا کنند.
اما نقطه قوت اصلی فیورنتینا در فصل جاری عملکرد فوق‌العاده مهاجم صربستانی این تیم یعنی دوشان ولاهویچ بوده است. بازیکنی که تا پیش از دیدار برابر یووه هشت گل برای تیمش به ثمر رسانده بود اما عملکرد عالی خط دفاعی تیم آلگری و مشخصا ماتیاس دلیخت مانع از درخشش ستاره صربستانی در بازی دیشب شد.

در همین راستا نشریات ایتالیایی در شماره‌های امروز خود به تمجید از مدافع هلندی یوونتوس پرداختند و به او نمره 7 را دادند؛ درست مثل فدریکو کیه زا و خوان کوادرادو که در فاز هجومی کمک ویژه ای به بیانکونری کردند. با این حال عملکرد کم نقص دلیخت یکی از مهم‌ترین دلایل عدم درخشش دوشان ولاهویچ و ثبت کلین شیت برای یوونتوس به شمار می آمد."

گفتنی است دلیخت بعد از نمایش عالی شب گذشته خود و مهار ولاهویچ گفته بود: "من دوست دارم مقابل مهاجمانی مانند ولاهویچ بازی کنم. او در لیگ گل های زیادی به ثمر رسانده است و این یک چالش بزرگ برای من بود. با این حال، وقتی با بازیکنی مثل او روبرو می شوید، به کمک تیم هم نیاز دارید."

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا یوونتوس دلیخت دوشان ولاهویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

63 Sporties_fa@1400/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi