خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

بامصدومیت فیرمینو ستاره رئال مادرید به تیم ملی برزیل دعوت شد

بامصدومیت فیرمینو ستاره رئال مادرید به تیم ملی برزیل دعوت شد
پایگاه خبری فوتبالی - تیته سرمربی برزیل تصمیم گرفت تا وینیسیوس جونیور وینگر رئال مادرید را به جای روبرتو فیرمینو مصدوم، به تیم ملی دعوت کند.
به گزارش فوتبالی، روبرتو فیرمینو مهاجم لیورپول در جریان دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید مصدوم شد و در دقیقه 78 از زمین بازی بیرون رفت و حالا گزارشات حاکی از آن است که مصدومیت همسترینگ او جدی است و نمی‌تواند سلسائو را در دیدارهای پیش رو همراهی کند. عصر امروز (جمعه) تیم پزشکی باشگاه لیورپول این خبر را تائید کردند تا مهاجم سابق هافنهایم نتواند به اردوی برزیل برود.
به نقل از مارکا، تیته در لیست اولیه خودش تصمیم گرفت تا وینیسیوس مهاجم آماده این روزهای رئال مادرید را دعوت نکند و به جای او از نفراتی همچون فیرمینو، فیلیپ کوتینو، آنتونی و رافینیا استفاده کند و این تصمیم تیته اصلا به مذاق هواداران رئال مادرید و حتی تیم ملی برزیل خوش نیامد.
نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که وینیسیوس در بهترین دوران خود از زمان آمدنش به رئال مادرید قرار دارد. او تاکنون در تمامی رقابت‌ها موفق به ثبت آمار 9 گل و 7 پاس گل شده است تا لوس بلانکوس پس از خروج کریستیانو رونالدو، یک زوج خوب در کنار کریم بنزما داشته باشد.

برچسب‌ها: تیم ملی برزیل وینیسیوس جونیور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

26 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/15

Mat Camp: عالی

28 آبان (20:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi