خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

وینیسیوس یکی از بهترین‌های جام جهانی خواهد بود

وینیسیوس یکی از بهترین‌های جام جهانی خواهد بود
کافو، اسطوره فوتبال برزیل، تمجید ویژه ای از وینیسیوس جونیور انجام داده است.
به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور فصل فوق العاده ای را با رئال مادرید تجربه می کند. این ستاره برزیلی که پیش از این انتقاداتی نسبت به او مطرح می‌شد در فصل جاری بعد از کریم بنزما موثرترین بازیکن لوس بلانکوس بوده است و حالا به نظر می رسد با این روند شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی برزیل در جام جهانی 2022 قطر خواهد داشت.
در همین راستا کافو، اسطوره فوتبال برزیل، به تمجید از وینیسیوس پرداخته و می‌گوید: "وینیسیوس جونیور بدون شک یک استعداد بزرگ برزیلی است که به بازی در تیم بزرگی مانند رئال مادرید افتخار می کند. مطمئنم او یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی قطر خواهد بود. او باید بازی کند، باید اعتماد به نفس داشته باشد، باید مطمئن شود که برای تیم برزیل مفید است."
کافو در ادامه گفت:" او یک استعداد است، جوان است و می دانم که اگر بازی کند، جام جهانی بزرگی را رقم خواهد زد. او نه تنها در فوتبال برزیل، بلکه برای فوتبال جهان نیز جوانی امیدوارکننده است. او در مادرید خیلی خوب شروع کرده و چندین گل به ثمر رسانده است، اما این تعجب آور نیست. می‌دانم که او از تمام پتانسیل خود در جام جهانی استفاده خواهد کرد تا به برزیل کمک کند تا در جام جهانی قهرمان شود. ما هنوز یک سال با جام جهانی فاصله داریم و در این یک سال قطعا می توانید تجربه زیادی کسب کند و به پیشرفت ادامه دهد."

برچسب‌ها: کافو تیم ملی برزیل وینیسیوس جونیور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

126 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi