خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

کنفرانس خبری جولیان ناگلزمن پیش از دیدار برابر فرایبورگ

کنفرانس خبری جولیان ناگلزمن پیش از دیدار برابر فرایبورگ
تیم خوب به نظر می رسد. مارسل سابیتزر به دلیل عفونت گوارشی در دسترس نخواهد بود. به جز او همه در دسترس هستند.

ناگلزمن در مورد فرایبورگ: آن ها ستون خیلی مستحکمی دارند. آن ها به لطف کریستین استرایش که سرمربی فوق العاده ای است به جای مناسب خود رسیده اند. آن ها در دفاع منظم هستند و با اشتیاق و سرعت زیادی بازی می کنند. به همین دلیل بازی مقابل آن ها بسیار دشوار است.

در مورد کومان: اولویت او باید حفظ آمادگی جسمانی باشد. او در یک به یک و بازگشت به دروازه ویژگی هایی دارد. تکنیک او به سادگی عالی است. ما خوشحالیم که او با ما است. وقتی سالم است یکی از بهترین وینگر های جهان است. علاوه بر این او یک پسر عالی است.

ناگلزمن در مورد رقابت برای قهرمانی: فکر می کنم ما رقابت داریم. دورتموند و فرایبورگ
خیلی با ثبات هستند. اما در حال حاضر ما صدرنشین هستیم و اگر تا پایان همه بازی ها را ببریم قهرمان می شویم. به همین دلیل هر باری از جمله بازی فردا مهم است. این یک بازی بزرگ است، ما در رتبه اول هستیم و آن ها سوم هستند.

ناگلزمن در مورد دیدگاهش در مورد اف سی بایرن: تیم به طرز باورنکردنی پیشرفت کرده است، باشگاه بدون سرمایه گذاران خارجی از نظر مالی با ثبات است. ما هواداران عالی داریم، تیم خیلی با باشگاه همذات پنداری می کند، می توانید این را در مستند ببینید.

ناگلزمن در مورد اینکه چه کسی در پست وینگر فیکس خواهد بود: در واقع دشوار است. ما خوشحالیم که همه آماده هستند. همه آن ها شرایط خوبی دارند. من همیشه یک بهانه صرفاً ورزشی ندارم. البته شما به اینکه چه چیزی برای تقابل با حریف مناسب است نیز نگاه می کنید. همه بازیکنان باهوش هستند و می دانند که هر از گاهی باید چرخشی بازی کنیم. همه این را درک می کنند، علی رغم اینکه ترجیح می دهند بازی کنند. در واقع در حال حاضر تصمیم گیری دشوار است زیرا همه در فرم خوبی هستند.

ناگلزمن در مورد پاوارد: ما اغلب ساختار متفاوتی داریم و همیشه با دو مدافع کناری عادی بازی نمی کنیم. ما ۴ یا ۵ مهاجم داریم که همه آن ها در فرم عالی هستند. در مورد بنجی کمی زمان برد تا فرمش را پیدا کند. او باید ویژگی های خود را که بدون شک دارد به زمین بیاورد. او (پاوارد) مقابل بنفیکا عملکرد خوبی را ارائه داد. این به داشتن تعادل بین حمله و ثبات دفاعی بستگی دارد.

ناگلزمن در مورد به ثمر رساندن گل های زیاد در بازی های اخیر: البته من پیروزی ۲-۵ را به ۰-۵ ترجیح نمی دهم، اما شاید بهتر از ۰-۱ باشد. من عاشق جشن گرفتن بعد از گلزنی هستم، اگر بتوانید بیشتر جشن بگیرید این هم خوب است. من عاشق فوتبال هجومی هستم، اما با ارتباط خوب با دفاع و ثبات.

ناگلزمن در مورد آینده زوله: من فکر نمی کنم که او به تنهایی در مورد آینده اش تصمیم خواهد گرفت. این به باشگاه نیز بستگی دارد. او خوب کار می کند، می توانم تصور کنم که قراردادش را تمدید کند. من واقعاً از کار با او لذت می برم و سعی می کنم تا جایی که ممکن است روی او تأثیر بگذارم. بعد از آن همه چیز دست من نیست.

ناگلزمن در مورد پست بازی پاوارد: او ترجیح می دهد در پست دفاع وسط بازی کند. او اکنون چند بار این کار را در سیستم سه دفاعه انجام داد

برچسب‌ها: بایرن مونیخ فرایبورگ یونیان ناگلزمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi