خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

نشست خبری بعد از بازی با فرایبورگ

نشست خبری بعد از بازی با فرایبورگ
ناگلزمان

در نهایت ما شایسته این برد بودیم. ما موقعیت های زیادی در محوطه جریمه داشتیم اما فرایبورگ به خوبی دفاع کرد، به همین دلیل شاید مانند چند بازی گذشته موقعیت های مشخصی نداشتیم. در نهایت ما بدشانس بودیم که از سبک بازی خود دست کشیدیم. دو گل کافی بود اما امروز چیزهای بیشتری می توانست وجود داشته باشد. ما پس از شکست برابر فرانکفورت به آخرین فیفا دی رفتیم. امروز می خواستیم بهتر عمل کنیم. همچنین این پیروزی مقابل تیمی بود که به صورت مستقیم با ما در بالای جدول رقابت می کرد. پیروزی مهمی بود. در نهایت یک گل تأسف آور دریافت کردیم. تانگوی به خوبی مقابل آن دفاع کرد اما در ریباند بدشانس بود.

خبرنگار: نیکو شلوتربک در بایرن؟ ناگلزمن: پاسخ دادن به این سوأل و صحبت کردن در مورد بازیکن فرایبورگ که در کنار سرمربی فرایبورگ نشسته است یک بی احترامی خواهد بود. همه می توانند ببیند که او مدافع خوبی است.

ناگلزمن در مورد اینکه چرا وقتی نتیجه ۰-۱ بود مولر را تعویض کرد: این ربطی به عملکرد ندارد. ما فقط بازیکنان زیادی در لیست داریم که همه می خواهند بازی کنند. خنده دار است که مردم می پرسند چرا جمال بازی نمی کند یا چرا چوپو بازی نمی کند و حالا می پرسند چرا بازیکن تعویض شده است.

ناگلزمن در مورد نویر: من از کار کردن با او خیلی خوشحالم. او هنوز با اختلاف بهترین دروازه بان جهان است. او با پاهایش عالی کار می کند و رفلکس های باورنکردنی دارد. من همیشه وقتی مقابل تیم هایم بازی می کرد یا او را از تلویزیون تماشا می کردم تحت تأثیر قرار می گرفتم، به همین دلیل اکنون خوشحالم که او را در اختیار دارم.

ناگلزمن در مورد فیکس نکردن سرژ گنابری (قبل از بازی): خیلی دشوار است. معمولاً همیشه دلیل خوبی وجود دارد. اما امروز هیچ دلیلی وجود ندارد. فقط یازده بازیکن می توانند بازی کنند. من خیلی متأسفم اما هیچ دلیل واقعی برای این تصمیم وجود ندارد.

حسن صالیحمیدزیچ

وقتی هواداران ما اینجا باشند احساس کاملاً متفاوتی است. ما از این بابت خیلی خوشحالیم. البته برای بازیکنان این یک عامل انگیزشی بزرگی است. ما در شرایط جسمانی خیلی خوبی هستیم. بچه ها پر از اعتماد به نفس هستند. ما تیم بسیار خوب و با کیفیتی داریم. کارکنان در پشت پرده کار خیلی خوبی در مدیریت حجم کاری بازیکنان انجام داده اند. ما می خواهیم در همین مسیر ادامه دهیم و سعی کنیم در بازی های آینده مان به همان اندازه که در بازی های اخیرمان موفق بودیم موفق باشیم.

توماس مولر

ما می دانستیم که بازی مهمی خواهد بود. ما می خواستیم با برد به فیفا دی برویم و فشار را از روی خودمان برداریم. من خوشحالم که هواداران دوباره برگشتند. مکان پر بود و بازی شدیدی بود. هواداران شاهد یک بازی عالی و هیجان انگیز بودند. وقتی پیروز می شوید شرایط همیشه عالی است. اکنون می توانیم منتظر یک تعطیلات بازی های ملی خوبی باشیم. وقتی از تعطیلات بازی های ملی بر می گردیم می دانیم که در صدر جدول خواهیم بود، هیچ چیز بهتر از این نیست.

لئون گورتسکا

ما با یک تیم خوب بازی کردیم، بازی بزرگی بود و آن ها برای پیروزی به اینجا آمده بودند. این فوق العاده بود که برتری خود را دو برابر کنیم زیرا همیشه می توانید گلی را دریافت کنید. هدف امروز ما پیروزی بود، به خصوص با توجه به اینکه حالا بازی های ملی در راه است.

گورتسکا در مورد نویر: او بهترین دروازه بان جهان است و ما خیلی خوشحالیم که او را در اختیار داریم‌.

کریستین استرایش (سرمربی فرایبورگ)

تیم تمام تلاشش را انجام داد، آن ها در طول بازی شجاع بودند. مشخص بود که بایرن با سرعتی که دارد صاحب موقعیت خواهد شد. متأسفانه چند دقیقه زودتر گل نزدیم. ما نمی توانستیم عملکرد بهتری نسبت به امروز ارائه دهیم.

لوکاس هولر (بازیکن فرایبورگ)

بازی فوق العاده سختی بود. ما برنامه خوبی داشتیم و در واقع به نتیجه رسیدیم. درست تا سوت پایان بازی در جریان بازی بودیم. اما بایرن شایسته پیروزی نبود.

کریستین گونتر (بازیکن فرایبورگ)

ما می خواستیم به روند بازی خود ادامه دهیم، اما البته اگر ادامه دادن دشوار بود باید دورتر از این مکان می رفتیم. این سخت ترین آزمون بود. اما ما توانستیم ادامه دهیم و می توانیم روی آن کار کنیم. هنوز بازی برگشت مانده است.

با عرض پوزش این مدت اون قدر سرگرم اخبار رکورد شکنی های بایرن بودم که یادم رفته بود نشست خبری بعد بازی رو براتون بنویسم

برچسب‌ها: نشست خبری بعد از بازی فرایبورگ بایرن مونیخ فرایبورگ بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

107 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi