خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

حمله شدید دو اسطوره منچستریونایتد به پوگبا

حمله شدید دو اسطوره منچستریونایتد به پوگبا
پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند و پل اسکولز دو ستاره سابق منچستریونایتد به انتقاد از نمایش ضعیف پل پوگبا در دیدار برابر آتالانتا پرداختند و اذعان کردند که عملکردش اصلا قابل قبول نبوده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچستریونایتد از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه برگامو مهمان آتالانتا بود. آن‎‌ها در این دیدار دو بار عقب افتادند، اما هر دو بار کریستیانو رونالدو تیمش را نجات داد و در نهایت شیاطین سرخ موفق شدند یک امتیاز ارزشمند از ایتالیا کسب کنند. در این دیدار پوگبا زمانی که تیمش 2-1 عقب بود از زمین بازی خارج شد و در طول مدت حضورش در زمین نتوانست عملکردی در حد پوگبا اول فصل داشته باشد.

به نقل از سایت گل، فردیناند به بی تی اسپورت گفت: "فکر می‌کردم که او با آزادی زیاد بازی می‌کند، اما پل نمایش ضعیف و شلخته‌ای داشت. بعضی اوقات باید به شما بگویند که فقط یک الی دو بار توپ را لمس کنید و سپس پاس بدهید. پوگبا بازیکنی نیست که ما بخواهیم در بازی به او میدان بدهیم.

اسکولز نیز در این باره گفت: "او نیاز دارد تا یک نفر همیشه در طول بازی به او نکات را گوشزد کند، کسی که تجربه زیادی داشته باشد و پوگبا به او احترام بگذارد. پل بازیکن باتجربه‌ای است، اما زمانی که 35 ساله شود، کارهای احمقانه‌اش را ادامه خواهد داد و مردم این را می‌دانند."

برچسب‌ها: پل اسکولز پل پوگبا ریو فردیناند منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

45 Reza Wampire1400/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi