خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

عالیشاه؛ جایگزین امیری در خط حمله؟

عالیشاه؛ جایگزین امیری در خط حمله؟
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم فصل پیش توانست با جذب شهریار مغانلو و اضافه شدن عیسی آل کثیر و همچنین اوج گرفتن مهدی عبدی شرایط خوبی را در خط حمله پیدا کند و دیگر شاهد استفاده بازیکنان چند پسته و غیر تخصصی در خط حمله سرخ‌ها نباشیم.
رفتن شهریار، که با وجود خروج از این تیم همچنان برترین گل‌زن پرسپولیس در آسیا محسوب می‌شود کار را برای گل‌محمدی سخت کرد و سبب شد تیمش را مقابل استقلال تاجیکستان با زوج امیری-عبدی به میدان بفرستد. این دو نفر روز موفقی را سپری نکردند و نتوانستند فرصت‌های زیادی برای خود ایجاد کنند تا جایی که یحیی در نیمه دوم آل کثیر و پاکدل را به زمین فرستاد تا شکل تازه‌ای به خط حمله تیمش دهد.
حال ممکن است گل محمدی چاره‌ای جدید برای خط حمله خود اندیشیده باشد و این بار امیدعالیشاه را در پست مهاجم بازی دهد و در پست وینگر راست احسان پهلوان را به ترکیب بازگرداند. زوج احتمالی عالیشاه نیز از بین عبدی و آل کثیر انتخاب خواهند شد و شاید این بار فرصت فیکس بازی کردن به عیسی برسد. در نهایت باید گفت تمام موارد ذکر شده احتمالی است و با توجه به تمهیداتی که سرمربی سرخ‌ها در این مدت اندیشیده بود، حدس ترکیب قرمزها اصلا کار آسانی نیست ولی احتمال سورپرایز الهلالی‌ها با تغییر ترکیب نسبت به بازی با استقلال در یک هشتم، وجود دارد.

برچسب‌ها: عالیشاه پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 صنعت شلغم1400/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi