خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

پرسپولیس با شیری و عالیشاه تمدید میکند

پرسپولیس با شیری و عالیشاه تمدید میکند
سرخپوشان پایتخت پس از دوره فشرده مسابقات داخلی و آسیایی، حالا باتوجه به آغاز مسابقات ملی در تعطیلات به سر می‌برند و فرصت استراحت را پیدا کرده‌اند. اما برخلاف بازیکنان و اعضای کادرفنی، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا با حل مشکلات مالی، به استقبال نقل و انتقالات خود بروند.

یکی از اهداف باشگاه پرسپولیس تمدید با بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید؛ احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه و مهدی شیری پنج بازیکنی هستند که برای لیگ بیست و یکم قراردادی با پرسپولیس ندارند. نوراللهی و کنعانی که پیشنهاداتی از قطر را در جیب خود می‌بینند، اکنون در اردوی تیم ملی هستند و به همین خاطر امکان تمدید قرارداد با آن‌ها نیست اما دو بازیکن دیگر با دعوت دوباره باشگاه پرسپولیس مواجه شده‌اند.

احتمال دارد در روزهای آینده باشگاه پرسپولیس مراحل مذاکره با عالیشاه و شیری را انجام دهد تا این دو در پرسپولیس ماندنی شوند. عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد و به جز یک دوره کوتاه سربازی، همیشه پیراهن قرمزها را برتن داشته و کاپیتان دوم این تیم محسوب می‌شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس عالیشاه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

95 رونالدو001231400/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi