خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

قول امید عالیشاه به پرسپولیسی ها

قول امید عالیشاه به پرسپولیسی ها
امید عالیشاه کاپیتان دوم تیم پرسپولیس که همراه با یحیی گل محمدی در نشست خبری حضور یافته است، در ابتدای صحبت هایش عنوان کرد:

جا دارد بنده هم سالروز درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس را تسلیت بگویم، امیدوارم روحش شاد باشد و بتوانیم فردا او را هم خوشحالش کنیم.

امید عالیشاه درباره پاختاکور و این دیدار حساس نیز گفت:

شکی نیست که بازی سختی خواهد بود. می‌دانیم که در عالم هستی انرژی های مثبت و منفی زیادی هستند که روی افراد تاثیرگذارند و ما انرژی مثبتی که از هواداران می‌گیریم قطعا تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم که فردا اتفاق خوبی برای ما رخ دهد و راهی فینال آسیا شویم.

امید عالیشاه نیز با اشاره به روند پیروزی های پرسپولیس اظهار داشت:

من فکر کنم مهم ترین عاملی که در پنج سال اخیر باعث شده تیم ما نتیجه بگیرد، این است که بچه ها می‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند و غرور نداشته اند.آن ها هر بازی تلاش مضاعف دارند و ما تجربه فینالیست شدن در آسیا را هم داریم و مطمئن باشید فردا با جان و دل می‌جنگیم و امیدوارم با دعای هواداران فردا هم پیروز شویم و انشالله یک شنبه از قطر به تهران برگردیم.

برچسب‌ها: عالیشاه پرسپولیس پاختاکور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 ΛŔŦƐmĪs1399/07/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi