خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

واران:رقابت خوبی بین بلژیک و فرانسه وجود دارد

واران:رقابت خوبی بین بلژیک و فرانسه وجود دارد
به نقل از وب سایت رسمی یوفا، مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ ملت های اروپا فردا و پس فردا برگزار می شود و فرانسه باید برای صعود به فینال مسابقات مقابل بلژیک صف آرایی کند. به همین خاطر وب سایت رسمی یوفا گفتگویی با رافائل واران، مدافع تیم ملی فرانسه داشته است. صحبت های این مدافع را در ادامه می خوانید:

لیگ ملت های اروپا
همیشه برای قهرمانی پا به تورنمنت های مختلف می گذاریم. در یورو به این هدف نرسیدیم اما چالش های دیگری پیش روی ماست. به همین خاطر روی این مسائل تمرکز داریم و شمارشگر بعد از هر تورنمنت و صرف نظر از برد یا باخت شما، از اول تنظیم می شود. ما فاتح جام جهانی شده ایم. می خواهیم قهرمان لیگ ملت ها شویم و به احساسات هوادارانمان پاسخ دهیم.
تقابل با بلژیک
رقابت خوبی بین بلژیک و فرانسه وجود دارد. آنها تیم خوبی هستند و نسل بسیار خوبی را در اختیار دارند. این موضوع را در جام جهانی دیدیم که شکست دادن آنها کار بسیار سختی است و به همین خاطر آنها قطعا حریفی قدرتمند به حساب می آیند. به همین خاطر چالشی جدی و انگیزه بالایی برای ما وجود دارد. به نظرم از کیفیت بلژیکی ها و به خصوص خط حمله آنها با خبر هستیم. توانستیم در جام جهانی مقابل آنها ایستادگی کنیم و می توانیم با اتکا به آن برای این دیدار هم تا حد ممکن به خوبی آماده شویم. می دانیم نیاز به تلاش جمعی است و این تنها راه تقابل با بلژیکی ها است.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ ملت های اروپا تیم ملی فرانسه بلژیک رافائل واران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 Sporties_fa@1400/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi