خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

درگیری هواداران بر سر پیراهن مدافع فرانسه

درگیری هواداران بر سر پیراهن مدافع فرانسه
دو تیم فرانسه و بلژیک دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را در ورزشگاه آلیانز شهر تورین برگزار کردند. این بازی در نیمه اول با دو گل به سود بلژیک به پایان رسید اما فرانسه در بازگشتی رویایی موفق شد 2-3 به پیروزی رسیده و به دیدار فینال راه پیدا کند.

در جریان این بازی یکی از هواداران روی سکوها بنری به همراه پرچمی از باشگاه سویا به دست داشت و از ژول کونده خواسته بود که پیراهنش را پس از سوت پایان بازی به او اهدا کند. این مدافع فرانسوی نیز از این موضوع مطلع شده و پیراهنش را به او اهدا کرد اما درگیری‌ها از همین نقطه آغاز شد.

این هوادار در صفحه توییترش نوشت:« پس از پایان بازی بنری در دست داشتم که روی آن از کونده درخواست کرده بودم پیراهن را به من بدهد. او شخصا نزد من آمد و پیراهنش را به من داد. من زمانی نداشتم که آن را پنهان کنم و ناگهان کسی به سویم حمله کرد تا آن را بدزدد. این صحنه به خوبی در ویدیو قابل مشاهده است. این تازه شروع کار بود.»

در ویدیوهای منتش شده از این اتفاق به خوبی جدیت حمله صورت گرفته به این هوادار مشخص است. او در ادامه در توییترش نوشت:« آنها با خشونت تمام دست من را گاز گرفتند و به من ضربه زدند. در نهایت تسلیم شدم.»

این در حالی بود که نیروهای امنیتی نیز روی سکوها حضور داشتند اما کمک چندانی به بهبود شرایط نکردند. سایر هواداران سعی داشتند به این فرد کمک کنند اما تلاش آنها نیز بی‌فایده بود.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه هواداران ژول کونده بلژیک لیگ ملت های اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 Sporties_fa@1400/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi