خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

مدافعان فرانسه در جام جهانی چه کسانی خواهند بود؟

مدافعان فرانسه در جام جهانی چه کسانی خواهند بود؟
حداقل 9 مدافع وسط برای حضور در ترکیب اصلی فرانسه رقابت می کنند.

دیدیه دشان برای انتخاب مسافران قطر کار سختی دارد، مخصوصا برای پست دفاع وسط.

مستر90 | فرانسوی ها به راحتی می توانند ادعا کنند که غنی ترین ترکیب جام جهانی 2022 را در اختیار دارند. روند رو کردن استعداد در فوتبال این کشور هرگز متوقف نشده و هر فصل چندین استعداد فرانسوی به بزرگترین باشگاه های اروپایی منتقل می شوند و خیلی از آنها مانند آیمریک لاپورت مسیر دیگری را برای خودشان در پیش می گیرند. خط دفاع فرانسوی ها یکی از پرترافیک ترین بخش های تیم فرانسه محسوب می شود؛ حداقل 9 بازیکن برای حضور در قلب خط دفاع تیم ملی فرانسه رقابت سنگینی در پیش دارند که نیمی از آنها حتی در لیست مسافران قطر هم حضور نخواهند داشت.

ژول کونده (بارسلونا)
مدافع سابق سویا که در بارسلونا هم توانسته در دو پست دفاع وسط و راست اعتماد کامل ژاوی را به دست بیاورد. کونده در جام جهانی 2018 حضور نداشت اما در یورو 2020 خروس ها را همراهی کرد. این مدافع 23 ساله با توجه به توانایی بازی در پست های مختلف و داشتن اعتماد دشان، احتمالا مشکل خاصی برای حضور در لیست نهایی فرانسه نخواهد داشت.

رافائل واران (منچستریونایتد)
پس از چندین سال افتخار آمیز در رئال مادرید، فصل اول واران در منچستریونایتد خوب پیش نرفت اما فصل دوم برای او بهتر آغاز شده است. واران در حال حاضر نسبت به هری مگوایر برای تن هاخ اولویت بالاتری دارد و با توجه به تجربه و نقش بزرگی که در قهرمانی 2018 ایفا کرد، در حالت عادی قطعا عضوی از ترکیب اصلی فرانسوی ها خواهد بود.

دایوت اوپامکانو (بایرن مونیخ)
این مدافع 23 ساله در بایرن مونیخ اعتماد کامل یولیان ناگلزمان را دارد اما در تیم ملی فرانسه هیچ وقت جایگاه ثابتی در اختیار نداشته است. اوپامکانو هنوز تعداد بازی هایش را دو رقمی نکرده اما قطعاً جزو گزینه های اصلی نشستن در هواپیمای پاریس - دوحه خواهد بود.

ابراهیما کوناته (لیورپول)
زوج سابق اوپامکانو در لایپزیش طی فصول اخیر با مصدومیت های زیادی مواجه شده اما اگر مصدوم نباشد، انتخاب اصلی یورگن کلوپ برای زوج فن دایک است. کوناته در رده ملی زیاد مورد لطف دشان نبوده و هنوز 6 ماه از اولین بازی ملی اش نمی گذرد. با این حال کوناته در صورتی که گرفتار مصدومیت نباشد، از گزینه های جدی خروس ها برای قطر خواهد بود.

پیر کالولو (میلان)
پدیده بی چون و چرای مدافعان سری آ در فصل گذشته. بازیکنی که به عنوان یک ذخیره باکیفیت خریداری شد و با رساندن خودش به ترکیب اصلی تیم پیولی، نقش عمده ای در قهرمانی روسونری ایفا کرد. کالولو سابقه بازی ملی در کارنامه اش ندارد اما می تواند با توجه به توانایی اش در پست های دفاع راست و وسط، شانس خودش را برای جلب اعتماد دشان محک بزند.

پرسنل کیمپمبه (PSG)
کیمپمبه به عنوان مدافع وسط جوان فرانسه را در جام جهانی 2018 همراهی کرد و حالا به عنوان مدافع باتجربه تیم پایتخت نشین، شانس زیادی برای حضور در لیست دشان دارد. کیمپمبه در سیستم سه دفاعه گالتیه کنار راموس و مارکینیوش ایفای نقش می کند و اگر سالم باشد، مشکل خاصی برای همراهی تیم دشان نخواهد داشت.

ویلیام سالیبا (آرسنال)
سالیبای 21 ساله فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان لیگ یک فرانسه بود و امسال هم به یکی از ارکان اصلی خط دفاع آرسنال تبدیل شده است. از اولین بازی ملی سالیبا برای تیم ملی فرانسه حدود 6 ماه می گذرد اما با توجه به فیزیک فوق العاده و قدرت رهبری بالا، سالیبا هم می تواند دیگر مدافعان فرانسوی را برای حضور در لیست دشان به چالش بکشد.

لوکاس هرناندز (بایرن مونیخ)
هرناندز در سال 2018 به عنوان مدافع چپ در ترکیب اصلی تیم قهرمان جهان حضور داشت و همان سال هم به گران ترین خرید تاریخ بایرن مونیخ بدل گشت. لوکاس با تجربه بیشتری که در اختیار دارد، جایگاهش در لیست تثبیت شده محسوب می شود اما این بار به دلیل حضور برادرش تئو، در پست دفاع چپ هم را رقابت سنگینی مواجه شده و باید دید که تصمیم دشان در مورد او چه خواهد بود.

وسلی فوفانا (چلسی)
چلسی چند روز قبل این مدافع 21 ساله را به یکی از گران قیمت ترین مدافعان تاریخ فوتبال تبدیل کرد و این برچسب قیمت باعث خواهد شد که چشم همه روی عملکرد فوفانا دوخته شود و خود دشان نیز همین طور. فوفانا هم سابقه بازی ملی در کارنامه ندارد اما عملکردش طی چند هفته باقی مانده تا جام جهانی، می تواند ورق را برگرداند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه ژول کونده رافائل واران دایوت اوپامکانو ابراهیما کوناته ویلیام سالیبا لوکاس هرناندز وسلی فوفانا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

218 Sporties_fa@1401/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi