خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

ام باپه: به خداحافظی از تیم ملی فرانسه فکر می کردم!

ام باپه: به خداحافظی از تیم ملی فرانسه فکر می کردم!
در یک هشتم نهایی یورو 2020، سوئیس و فرانسه به تساوی 3-3 رسیدند تا کار به ضربات پنالتی برسد. بازی در ضربات پنالتی 5-4 به نفع سوئیس بود و کیلیان ام باپه پنالتی آخر فرانسه را خراب کرد تا تیم دیدیه دشان خیلی زود از دور مسابقات حذف شود. کیلیان ام باپه در گفتگو با اکیپ، در خصوص عواقب این ماجرا صحبت کرد.

کیلیان ام باپه مهاجم 22 ساله تیم ملی فرانسه درباره تصمیمش برای کناره گیری از حضور در ترکیب فرانسه به دنبال از دست دادن آن ضربه پنالتی گفت:

به خداحافظی موقت از تیم ملی فرانسه فکر می کردم. به این فکر می کردم مهم ترین چیز، تیم ملی فرانسه است و اگر تیم ملی فرانسه بدون من خوشحال تر است، پس بدون من ادامه دهد. به دنبال عملکردم در یورو، پیامی دریافت کردم که گفته بودند غرور و اعتماد به نفس من باعث شکست فرانسه شد و بدون من، تیم می توانست قهرمان شود. پس از خراب کردن آن پنالتی، مرا میمون خطاب کردند. خراب کردن آن پنالتی تقصیر من بود اما انتظار داشتم در مسئله نژادپرستی، از من حمایت شود.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

217 Sporties_fa@1400/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi