خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

کیلیان ام باپه: امیدوارم به رکورد پلاتینی برسم

کیلیان ام باپه: امیدوارم به رکورد پلاتینی برسم
کیلیان ام باپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه که از امیدهای اصلی خروس ها در مسیر قهرمانی یورو 2020 است پیش از جدال حساس با آلمان در اولین بازی گروه F، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار صحبت کرد. به گزارش وب سایت یوفا، ام باپه در این کنفرانس درباره رویارویی با آلمان گفت:

فقط روی یک چیز متمرکز هستیم: یورو. اگر می خواهیم قهرمان شویم، باید متحد بمانیم. خوش شانس هستیم که یک کشور حامی ماست. احساس قدرت می کنیم و حالا باید این قدرت را در زمین نشان دهیم. آلمان تیم قدرتمندی است و یک رقیب سرسخت برای ما خواهد بود. ما با تمام توان خود در این بازی حضور می یابیم. چنین دیداری یک رویای کودکی است که حالا به حقیقت پیوسته است.
ام باپه درباره بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه و بهبود حال کریستین اریکسن هم صحبت کرد:

کریستین اریکسن؟ وقتی در تمرین بودیم، مربی این خبر را به ما داد. امیدوارم حالش خوب شود و خانواده و نزدیکانش هم حال خوبی داشته باشند. با دیدن خبر بهبودی اریکسن، خیال مان آسوده شد و امیدواریم اخبار خوب بیشتری از راه برسد. کریم بنزما؟ از نظر انسانی او واقعا مرد خوبی است و به خوبی در گروه جا افتاده است. ما چندان در کنار هم بازی نکرده ایم و این تازه شروع ماجراست. بنزما بازیکنی عالی است و کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. شکی ندارم که بنزما برای تیم ملی فرانسه مفید خواهد بود.
میشل پلاتینی که در یورو 1984 توانست 9 گل به ثمر برساند و آقای گل شود، در کنار کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ یورو است. ام باپه در خصوص رسیدن به رکورد این اسطوره فوتبال فرانسه گفت:

شکستن رکورد میشل پلاتینی در یورو 1984؟ زدن 9 گل در یک تورنمنت خیلی است اما رکوردها برای شکسته شدن ساخته شده اند و امیدوارم بتوانم به این رکورد برسم. در یک دنیای موازی، دوست داشتم دونده صد تر شوم. وقتی در موناکو بودم گاهی اوقات در پیست دوی کنار زمین، صد متر می دویدم. در تست های سرعت تمرینات پاری سن ژرمن مشخص شد سرعت من 33-34 کیلومتر بر ساعت است، سرعتی که بقیه نمی توانند به آن برسند. گاهی اوقات کمی برای هم تیمی هایم صبر می کنم تا تنها کسی نباشم که نزدیک دروازه می رسد.

برچسب‌ها: کیلیان امباپه فرانسه تیم ملی فرانسه یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

85 Sporties_fa@1400/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi