خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

شرط امباپه برای جدایی از PSG؛ دریافت پاداش وفاداری!

شرط امباپه برای جدایی از PSG؛ دریافت پاداش وفاداری!
PSG با توجه به مخالفت کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد، به دنبال فروش او در این تابستان است.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی PSG می خواهد تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند و سپس در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دلخواهش شود.

به گزارش مارکا، پس از این که کیلیان امباپه تایید کرد بند تمدید قراردادش با PSG را فعال نخواهد کرد و در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود، مالکان قطری باشگاه پاریسی به فکر فروش او در همین تابستان افتادند. PSG طی 2 الی 3 هفته آینده جوابی قطعی و نهایی از امباپه می خواهد. موضع دوحه مشخص است: یا تمدید کن یا جدا شو! امیر قطر این موضوع را به طور شفاف به نزدیکان ستاره فرانسوی اطلاع داده است.

با این حال، کیلیان امباپه برای پذیرفتن جدایی از PSG در همین تابستان، شرط عجیبی دارد. در زمان تمدید قرارداد قبلی امباپه با PSG، سران این باشگاه بندهای پاداش وفاداری برای این بازیکن قرار دادند. حال کیلیان امباپه برای پذیرش انتقال به تیمی دیگر در این تابستان خواهان دریافت پاداش وفاداری مربوط به سال آینده است. این پاداش وفاداری مبلغی در حدود 150 میلیون یورو است و در صورتی که سران PSG این شرط را نپذیرند، امباپه تا پایان قراردادش در این تیم می ماند و در تاریخ یک ژانویه پیش قرارداد خود با رئال مادرید برای انتقال آزاد به این تیم را امضا می کند.

در واقع برنامه کیلیان امباپه این است که با ماندن در PSG تا تابستان آینده، پاداش وفاداری 150 میلیون یورویی خود را از این تیم دریافت کند. سپس در انتقالی آزاد راهی رئال مادرید شود و مبلغ 100 الی 125 میلیون یورو نیز پاداش امضای قرارداد از این تیم اسپانیایی دریافت کند. یعنی این بازیکن روی کسب درآمد حداقل 250 میلیون یورویی در تابستان آینده حساب کرده است. رئال مادرید تنها در صورتی به امباپه پاداش امضای قرارداد پرداخت می کند که او در انتقال آزاد راهی این تیم شود.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه PSG کیلیان امباپه رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

78 .p.s.g1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi