خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

عارف و امید؛ به امید تجربه بازی در دومین جام جهانی

عارف و امید؛ به امید تجربه بازی در دومین جام جهانی
به گزارش "ورزش سه"، از سوی اسکوچیچ 22 بازیکن داخلی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و لژیونرها هم از 8 شهریور به اردوی تیم ملی ملحق می شوند تا تلفیقی از این دو گروه برای بازی های سوریه و عراق مهیا شوند. مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و هم چنین عارف غلامی بهانه خوبی شد که اسکوچیچ از خرید جدید استقلال در خط دفاعی یعنی عارف آغاسی رونمایی کند. البته عارف چندان با حضور در اردوی تیم ملی و هم چنین بازی های بین المللی بیگانه نیست. او پیش تر یکی از بازیکنان اثر گذار تیم ملی جوانان بود و به همراه این تیم در جام جهانی جوانان در سال 2017 بازی کرد. به همراه بازیکنانی چون امید نورافکن که او هم یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است.
عارف آغاسی که قد و قامت خوبی دارد در فولاد هم بازی های مطمئنی از خود به نمایش گذاشت و به نظر می رسد آینده از آن او و بازیکنانی چون امید نورافکن است. آنها با امید به ادامه حضور در اردوی تیم ملی و هم چنین تجربه دومین حضور در جام جهانی کار را در تیم اسکوچیچ دنبال می کنند. امید نورافکن البته زودتر از عارف آغاسی تجربه بازی در استقلال را به دست آورده است و اینروزها پیراهن تیم سپاهان را برتن دارد.
دعوت از این بازیکنان می تواند به جوانگرایی هم در تیم ملی کمک کند. نکته ای که از ماه ها پیش مورد تاکید منتقدین و کارشناسان فوتبال بود و بدون شک حضور این دست از بازیکنان در اردوی تیم ملی کیفیت و رقابت را در تیم ملی بالا خواهد برد. به خصوص بازیکنانی چون عارف آغاسی و امید نورافکن که دهها بازی بین المللی را در رده های سنی پایه در کارنامه دارند.

برچسب‌ها: اردوی تیم ملی جام جهانی تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

175 حاج ممد آفیشال1400/06/05

سلطان اشکان: این دیگه چه عکسیه؟ وقتی حاج ممد خبر بذاره از این بهتر نمیشه دیگه! خداوند شفا بده . . .

6 شهریور (03:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi