خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

اعلام لیست ملی پوشان فوتبال

اعلام لیست ملی پوشان فوتبال
بر اساس اعلام دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ بازیکن به منظور حضور در اردوی خردادماه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عابدزاده، عارف آغاسی، محمد حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صالح حردانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی میلاد محمدی، امید ابراهیمی، مهدی مهدی پور، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و علی علیپور نفراتی هستندکه در این اردو تیم ملی فوتبال ایران را همراهی خواهند کرد.

در این لیست نام محمدحسین کنعانی زادگان بیش از همه جلب توجه می کرد چرا که کمیته اخلاق او را به دو جلسه‌ محرومیت از همراهی تیم ملی در بازی های دوستانه محروم کرده بود. محکوم کرده بود، باشگاه خبرنگاران جوان نیز علت دعوت محمدحسین را فدراسیون فوتبال پرسید.

با پیگیری انجام شده مشخص شد اسکوچیچ اصرار داشت تا کنعانی زادگان به تیم ملی بیاید و در تمرینات شرکت کند اما قرار نیست در مسابقه با کانادا به زمین بیاید.

برچسب‌ها: جام جهانی تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

120 پرسپولیس 74761401/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi