خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

بازیکنی به تیم‌ملی دعوت نشد 35 نفر آماده دعوتند

بازیکنی به تیم‌ملی دعوت نشد 35 نفر آماده دعوتند
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در آخرین روزهای اعلام نام لیست 35 نفره تیم ملی به فیفا این کار را به انجام رساند و 35 بازیکن را به عنوان نفرات نهایی خود معرفی کرد. بازیکنانی که در روزهای پیش رو تعدادشان کمتر خواهد شد تا 24 بازیکن نهایی حاضر در جام جهانی مشخص شود.

اما پس از رونمایی از لیست 35 نفره سرمربی تیم ملی، تصور عموم بر این بود که این نفرات راهی اردوی پایانی تیم ملی خواهند شد و در آخرین مرحله غربال می شوند و می توانند خود را به روسیه برسانند. اما با دقت در عنوان لیست اعلام شده و البته مطلع نبودن تعدادی از بازیکنان نامبرده از دعوت، می توان دریافت این بازیکنان لزوما راهی اردوی پیش روی تیم ملی نخواهند شد.

در حالی از شب گذشته علامت سوال هایی بابت حضور نفراتی همچون مهرداد بیت آشور و سروش رفیعی و ... به وجود آمده است باید گفت هرچند کی روش لیست 35 نفره خود را با حضور این تعداد بازیکن بسته است اما لزوما متعهد نیست همه آنها را به اردوی تدارکاتی نهایی ببرد و آن جا غربال کند. ممکن است غربال اولیه کی روش پیش از اردوی پایانی تیم ملی صورت بگیرد و تعدادی از بازیکنان خط خورده نام خود را پیش از رسیدن به مرحله نهایی آماده سازی ببینند.

با این حساب حضور نام هایی همچون بیت آشور نیز می تواند دلیلی به همراه داشته باشد و آن هم اینکه این بازیکن یا نفرات مشابه وی، ممکن است قبل از آغاز اردوی بعدی نامی از آنها در میان نباشد. در حقیقت این روزها کی روش 35 بازیکن را در حالت استندبای نگه داشته تا لیست اصلی خود را از میان آنها انتخاب کند و بدین ترتیب تیم ملی در مراحل پایانی آماده سازی، از میان همین بازیکنان تشکیل خواهد شد و نه لزوما همه آنها.

برچسب‌ها: تیم ملی جام جهانی اردوی تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

127 جیرفت رعد1397/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi