خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,115

بارسلونا علاقمند به تبادل کوتینیو و اوبامیانگ

بارسلونا علاقمند به تبادل کوتینیو و اوبامیانگ
بارسلونا علاقمند است تا پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان آرسنال، را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا علاقمند به جذب پیر امریک اوبامیانگ است و حاضر است برای عملی شدن این انتقال فیلیپه کوتینیو، هافبک سابق لیورپول، را به عنوان بخشی از تبادل برای کاپیتان آرسنال به توپچی ها بدهد.

بارسا مایل است تا جایگزینی برای لیونل مسی بیابد، مخصوصا که سرخیو آگوئرو، خرید جدید بلوگرانا، 9 بازی اول لیگ و دو بازی چمپیونزلیگ را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست خواهد داد. روز دوشنبه خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، همچنین فاش کرد که کاتالان ها 1.38 میلیارد یورو بدهی دارند.

اوبامیانگ 32 ساله نیز سال گذشته قراردادی جدید و سه ساله تا سال 2024 با آرسنال امضا کرده است. این مهاجم اهل گابن در شکست روز اول توپچی ها در لیگ برتر برابر برنتفورد به دلیل بیماری غایب بود.

اوبامیانگ که در ژانویه سال 2018 با مبلغ 72 میلیون یورو به آرسنال پیوست، فصل گذشته تنها 14 گل برای باشگاه شمال لندنی به ثمر رساند. فصل پیش تیم میکل آرتتا برای اولین بار در 25 سال گذشته از صعود به رقابت های اروپا باز ماند.

کوتینیو از زمان انتقال 174 میلیون یورویی اش از لیورپول، که او را بعد از نیمار و کیلیان امباپه به دومین بازیکن گران قیمت تمام دوران تبدیل کرد، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در 90 بازی تنها 24 گل به ثمر رسانده است.

آرسنال در حال حاضر در بازار به دنبال جذب هافبک تهاجمی است و کاتالان ها با پیشنهاد کوتینیو به توپچی ها همچنین می توانند دستمزد او را از سر خود باز کرده و پرداختی های فلج کننده خود را کاهش دهند، در عین حال که خط حمله خود را نیز با یک مهاجم دیگر تقویت می کنند.

به گزارش اسکای اسپورتس ایتالیا بارسلونا حتی سعی کرد تامی آبراهام، مهاجم ملی پوش چلسی، را به خدمت بگیرد. آبراهام 23 ساله روز یکشنبه قبل از اتمام انتقال دائمی به باشگاه رم با مبلغ 40 میلیون یورو، تست های پزشکی خود را در رم پشت سر گذاشت.

برچسب‌ها: بارسلونا کوتینیو اوبامیانگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

126 ♛ تاج رضا ♛1400/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi